Mobil
sulaki - 2018-12-05
A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje új logóval vág neki az év végének



A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje új logóval vág neki az év végének. Az új márkajelzés lényegesen eltér az előzőtől, teljesen új színeket kapott és a kisbetűket is nagyokra cserélték.
A vállalat több, mint 100 verzió közül választotta ki végül a Francia Esztétikai Akadémia (French Academy of Aesthetics) által tervezett logót. A legnagyobb változás a korábbi emblémához képest az, hogy most a kisbetűk helyett csupa nagybetűvel írják a Honort, amely így a márkához méltóan erőteljesebb hatást kelt. A letisztultságával és az univerzális stílusával illeszkedik a Honor számára elsődleges célcsoportot jelentő Y & Z generációk igényeihez, a színátmenetes (Moving Color) verzió pedig hűen tükrözi a Honor termékdizájnban is használt merész színeit.
A szlogen csak a logóból tűnik el, a márka mottója, a „For The Brave” (A bátraknak) továbbra is szerves része az arculatnak, tükrözve a Honor szellemiségét. A bátorság megnyilvánul a marketingeszközök merész megválasztásában, vagy a legújabb technológiák alkamazásában - gondoljunk csak az egyik első duálkamerás okostelefonra, amely a Honor 6 Plus volt 2015-ben, vagy a Kínában nemrég bemutatott Honor Magic 2-re hat kamerával és szétcsúsztatható kivitellel.
A vállalat több, mint 100 verzió közül választotta ki végül a Francia Esztétikai Akadémia (French Academy of Aesthetics) által tervezett logót. A legnagyobb változás a korábbi emblémához képest az, hogy most a kisbetűk helyett csupa nagybetűvel írják a Honort, amely így a márkához méltóan erőteljesebb hatást kelt. A letisztultságával és az univerzális stílusával illeszkedik a Honor számára elsődleges célcsoportot jelentő Y & Z generációk igényeihez, a színátmenetes (Moving Color) verzió pedig hűen tükrözi a Honor termékdizájnban is használt merész színeit.
A szlogen csak a logóból tűnik el, a márka mottója, a „For The Brave” (A bátraknak) továbbra is szerves része az arculatnak, tükrözve a Honor szellemiségét. A bátorság megnyilvánul a marketingeszközök merész megválasztásában, vagy a legújabb technológiák alkamazásában - gondoljunk csak az egyik első duálkamerás okostelefonra, amely a Honor 6 Plus volt 2015-ben, vagy a Kínában nemrég bemutatott Honor Magic 2-re hat kamerával és szétcsúsztatható kivitellel.