Szerver/Üzlet
Sulaki - 2017-07-22
Az Aida flotta tizenkettedik tengerjáró hajójának, az Aida Perlának a keresztelőjére 2017. június 30-kán, Palma de Mallorca spanyol üdülőhelyen került sor



Az Aida flotta tizenkettedik tengerjáró hajójának, az Aida Perlának a keresztelőjére 2017. június 30-kán, Palma de Mallorca spanyol üdülőhelyen került sor. A Siemens az új vezérhajót a fő fedélzeti funkciók vezérlésére és felügyeletére szolgáló automatizálási technológia eszközeivel szerelte fel. Az Aida Perla mintegy 1.600 kabinjában összesen 3.300 utas helyezhető el. Az új utasszállító hajó az Aida flottának már a kilencedik olyan tagja, amelyet a Siemens technológia berendezéseivel szereltek fel.
Egy hajó zökkenőmentes haladását számos párhuzamosan futó, teljes mértékben automatizált folyamat biztosítja. A Siemens Siship Imac tengerészeti automatizálási rendszere a Simatic PCS 7 folyamat-felügyelő és vezérlő rendszeren alapszik. A rendszer gondoskodik az összes fedélzeti felügyeleti, riasztási és vezérlési funkcióról annak érdekében, hogy lehetővé tegye az Aida Perla biztonságos és költséghatékony haladását. A biztonságirányítási, a klímaszabályozási és az önálló vészlekapcsolási rendszer elemeit is beépítették a Siship Imac rendszerbe.
Az Aida Perla a második tengerjáró hajó, amelyet Japánban, a Mitsubishi Heavy Industries Nagasakiban levő hajógyárában készítettek. Az új luxus tengerjáró már május elején elhagyta a hajógyárat, hogy megkezdje mintegy 15.000 kilométeres útját a Földközi-tenger nyugati része felé. Július elsejétől a 300 méter hosszú és 37,6 méter széles vízi jármű a Földközi-tenger nyugati partjai körül cirkál. A hétnapos hajóutak kiinduló, illetve célállomása Palma de Mallorca és Barcelona kikötője.
Egy hajó zökkenőmentes haladását számos párhuzamosan futó, teljes mértékben automatizált folyamat biztosítja. A Siemens Siship Imac tengerészeti automatizálási rendszere a Simatic PCS 7 folyamat-felügyelő és vezérlő rendszeren alapszik. A rendszer gondoskodik az összes fedélzeti felügyeleti, riasztási és vezérlési funkcióról annak érdekében, hogy lehetővé tegye az Aida Perla biztonságos és költséghatékony haladását. A biztonságirányítási, a klímaszabályozási és az önálló vészlekapcsolási rendszer elemeit is beépítették a Siship Imac rendszerbe.
Az Aida Perla a második tengerjáró hajó, amelyet Japánban, a Mitsubishi Heavy Industries Nagasakiban levő hajógyárában készítettek. Az új luxus tengerjáró már május elején elhagyta a hajógyárat, hogy megkezdje mintegy 15.000 kilométeres útját a Földközi-tenger nyugati része felé. Július elsejétől a 300 méter hosszú és 37,6 méter széles vízi jármű a Földközi-tenger nyugati partjai körül cirkál. A hétnapos hajóutak kiinduló, illetve célállomása Palma de Mallorca és Barcelona kikötője.