Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_vvpqrb14lnum3s4cae7a5tloq4, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - Minden negyedik bank nehezen azonosítja ügyfeleit egy online banki tranzakció során

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Számítástechnika
sulaki - 2017-05-23

Az online és a mobil banki szolgáltatások növekedésével az ügyfelek nemcsak a pénzügyi csalások áldozataként jelennek meg, hanem a bankok digitális felületeivel szembeni támadások egyik legfontosabb belépési pontjaként

A legfrissebb pénzügyi jelentés szerint világszerte a bankok 24%-a küzd az ügyfelek azonosításával online banki szolgáltatások során. Mivel a bankok 59%-a számít pénzügyi visszaélésekből következő veszteségekre az elkövetkező 3 évben, ezért a Kaspersky Lab javasolja, hogy kiemelten kezeljék kiberbiztonsági stratégiájuk során a felhasználók azonosítását.

 

Az online és a mobil banki szolgáltatások növekedésével az ügyfelek nemcsak a pénzügyi csalások áldozataként jelennek meg, hanem a bankok digitális felületeivel szembeni támadások egyik legfontosabb belépési pontjaként. A kutatás szerint tavaly a bankok 30%-a tapasztalt olyan interneten keresztül érkező informatikai biztonsági támadást, amely hatással volt a bank szolgáltatásaira. Főként adathalászattal kapcsolatos tevékenységek révén és az ügyfelek felhasználó-adataival éltek vissza.  

A bankok olyan számítástechnikai védelmi technológiákra szorulnak, amelyek nem veszélyeztetik az ügyfelek zavartalan kiszolgálását. A megkérdezett szervezetek 38%-a megerősíti, hogy a legtöbb problémát a zavartalan szolgáltatás, az ügyfelek kényelme és a szigorú biztonsági elvek közti feloldás okozza.  

 

"Miközben a bankok digitális és mobil csatornáinak biztonságára igyekszünk megoldást találni, nem feledhetjük el az ügyfelek szempontjait sem. Az online banki tranzakciók erénye a gyorsaság és a kényelem, amelyet továbbra is biztosítani kell. Ezért dolgozunk olyan technológiákon, amelyek egyszerre védik a bankokat és ügyfeleiket anélkül, hogy egy újabb biztonsági lépés megzavarná a felhasználói élményt.” – mondta Alexander Ermakovich a Kaspersky Lab “Fraud Prevention” részlegének vezetője.

 

 

A kétkulcsos hitelesítés és a bankok által alkalmazott egyéb biztonsági eljárások mellett a Kaspersky Lab olyan megoldásokat javasol, amelyek segíthetnek az ügyfelek azonosításában anélkül, hogy a felhasználónak további pluszlépéseket kellene tennie. A Kaspersky Fraud Prevention elemzi és tárolja a felhasználói viselkedést, valamint rendszerezi az eszköz-, a környezet- és a munkamenet-információkat a felhőben. A kockázatalapú hitelesítés (Risk Based Authentication - RBA) a felhasználó bejelentkezése előtt felméri a lehetséges kockázatokat, míg a Continuous Session Anomaly Detection technológia azonosítja a fiókokat, a pénzmosást, az automatizált eszközöket vagy a gyanús folyamatokat egy tranzakció során.

 

Ennek eredményeképpen a platform védelmet nyújt nemcsak a bejelentkezéskor, hanem végig a tranzakció során is.

 

Bővebb információt a Kaspersky Fraud Prevention felületről ezen a linken talál.

 

Összefoglaló videót a Kaspersky Fraud Prevention működéséről ezen a linken talál.


Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_vvpqrb14lnum3s4cae7a5tloq4, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0