Mobil
sulaki - 2017-03-19
Okoseszközök és kiegészítők a mozgás szerelmeseinek



Idén 32. alkalommal rajtol el a Telekom Vivicittá városvédő futás Budapesten 2017. április 8-án. A Magyar Telekom, a futófesztivál névadó szponzoraként ebben az évben is hozzá kíván járulni a sportoláshoz és a szabadidős tevékenységekhez, ezért a vállalat Vivicittá ajánlat keretében árkedvezménnyel kínál a mozgáshoz használatos okos termékeket és okos kiegészítőket. Az akció ideje alatt kedvezményes áron megvásárolható az Apple Watch, továbbá képviselteti magát szinte teljes portfólióval a Fitbit, a világvezető fitnesz karpántjainak gyártója is, valamint a JABRA sport kollekciója, a Huawei aktivitásmérői, a Samsung okoseszközei. A Telekom Vivicittá ajánlatai megvásárolhatóak 2017. március 16. és május 14-e között országszerte a vállalat üzleteiben vagy a Telekom Vivicitta oldalán, a készlet erejéig.
„A Telekom 2014 óta fordít kiemelt figyelmet az úgynevezett „Wearables”, azaz viselhető okoseszköz termékkörre (okosórák, fitnesz karpántok, akció kamerák). Ennek része, hogy a vállalat a Vivicittához kapcsolódóan idén már harmadik éve kedvezményes okoseszköz ajánlattal lép a piacra.” – mondta el Pereszlényi Zoltán a Telekom ügyfél és csatorna kapcsolatmenedzsmentért felelős igazgatója. „Azokat az innovatív és keresett „Wearables” termékeket emeljük be ebbe a portfólióba, amelyek segítségére lehetnek ügyfeleinknek nemcsak sporttevékenységükben, hanem mindennapi szabadidős használat során is. Minden évben több ezres nagyságrendben értékesítjük a Vivicittá portfólió termékeit, ami mutatja, hogy ezek a termékek egyre inkább beköltöznek életünkbe.”
„A Telekom 2014 óta fordít kiemelt figyelmet az úgynevezett „Wearables”, azaz viselhető okoseszköz termékkörre (okosórák, fitnesz karpántok, akció kamerák). Ennek része, hogy a vállalat a Vivicittához kapcsolódóan idén már harmadik éve kedvezményes okoseszköz ajánlattal lép a piacra.” – mondta el Pereszlényi Zoltán a Telekom ügyfél és csatorna kapcsolatmenedzsmentért felelős igazgatója. „Azokat az innovatív és keresett „Wearables” termékeket emeljük be ebbe a portfólióba, amelyek segítségére lehetnek ügyfeleinknek nemcsak sporttevékenységükben, hanem mindennapi szabadidős használat során is. Minden évben több ezres nagyságrendben értékesítjük a Vivicittá portfólió termékeit, ami mutatja, hogy ezek a termékek egyre inkább beköltöznek életünkbe.”