Mobil
Sulaki - 2012-05-11
Nagykereskedések számára kidolgozott mobiltelefonos applikációkat vezet be a ...
Tóth Géza[%BOLD%], a mobil alkalmazásokat kidolgozó, szoftverfejlesztő [%BOLD%]SPS Media Kft . ügyvezetője a bemutatón elmondta: Az egyre romló külső körülmények k özött az boldogul jobban, aki előnyre tesz szert versenytársaihoz képest. Az értékesítési kényszer számos cég értékesítési rendszerének teljes átalakítását és az elektronikus értékesítési felületek kialakítását követeli meg. A bemutatott fejlesztések szükségességét valós üzleti igény hozta létre, és máris számos milliárdos forgalmú nagykereskedő cég jelezte érdeklődését a bevezetése iránt.
A felfokozott érdeklődés érthető, hiszen a válság sújtotta magyar piacon további árversennyel nem érhető el üzleti előny, így a nagykereskedő cégek is inkább a jobb ügyfélkiszolgálástól remélik kiskereskedő partneerik megőrzését, a rendelési szint fenntartását. 2012 első két hónapjában 1113 milliárd forint érték? forgalom realizálódott az országos kiskereskedelmi üzlethálózatban, valamint a csomagküldő és internetes kiskereskedelemben a Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján. Ez némileg elmarad az egy évvel korábbiakhoz képest.
Az e-Link Mo bile[%BOLD%] létrehozásának ötletét az adta, hogy a kiskereskedések nagy részében nincs megfelelő infrastruktúra a nagykereskedésekkel való aktív, elektronikus kapcsolattartásra, ez pedig jelentősen lassítja az üzletmenetet. Az e-Link Mobile androidos telefonra fejlesztett alkalmazás letöltésével a kiskereskedő partnerek azonnal láthatják a nagykereskedések friss termékeit, az akciókat, promóciókat, készletinformációkat. A valós idej? értékesítési adatokat látva növelhető az árrés, könnyebben lehet tervezni, a rendszer kényelmes használata növeli a kiskereskedő partnerek lojalitását. Külön előny, hogy valós idej? kontrolling alkalmazható az [%BOLD%]e-Link Mobile segítségével.
A menedzserek üzleti információéhségének csillapítására dolgozták ki az iPhone-ra optimalizált e-Link VIP S -t, azaz a Vezetői Információs Pult -ot, mely azonnal az üzleti valósághoz köt minden cégvezetőt, logisztikai, kereskedelmi vagy pénzügyi vezetőt, irodá n kívül is. Egyetlen gombnyomásra átláthatóvá válik a vállalkozás okostelefonról, a legfontosabb értékesítési mutatók vizualizálásával. A valós idej? vevői kintlévőség, készletforgási sebesség akár egy folyó tárgyalás közben is döntési támpont lehet a cégvezetés számára. Az adatok elemezhetőek földrajzilag, összehasonlíthatóak időarányosan, illetve bármilyen más szempont előhívható- elősegítve ezzel a cég m?ködésének átláthatóságát.
Az applikációk ünnepélyes bemutatkozásán az Oracle[%BOLD%] a legújabb fejlesztési trendekről, a [%BOLD%]Vodafone SOHO üzletága kiskereskedő egyéni vállalkozók, mikrovállalkozások üzleti igényeire kifejlesztett előfizetéseit mutatta be.
A Google[%BOLD%] előadásából megtudhattuk, a
B2B
szektorban is egyre fontosabbá válik az interneten való megjelenés, így most érdemes belekapcsolódniuk a változatos online jelenlétbe (pl. youtube, kattintás alapú hirdetések) az erősödn i akaró nagykereknek. A pályázati finanszírozással foglalkozó [%BOLD%]Goodwill Consulting előadásából pedig arra is tippeket kaphattak a nagykereskedések képviselői, hogyan szerezhetnek pénzt a mobil applikációk megvásárlására, amelyhez természetesen a SPS Média korábbi és jelenlegi partnerei kedvezményes áron juthatnak hozzá.