Szerver/Üzlet
business_guru - 2012-01-18
Az IDC MarketSpace legújabb felmérése szerint a Lexmark vezeti az MPS piacot...
Az IDC piackutató cég legújabb MPS MarketSpace tanulmánya a Lexmarkmenedzselt nyomtatási szolgáltatásait (Managed Print Services, MPS) választotta „Leader”-nek, azaz vezetőnek 2011-ben… Az IDC több nagy szolgáltatót vizsgáló jelentésében a Lexmark az élen végzett az MPS stratégiát és az annak megvalósításához szükséges feltételek meglétét illetően, különösen az ügyfélszolgálati, operatív végrehajtási és Go-To-Market területeken.
A Lexmark globális m?veleti képességei, iparág-specifikus tapasztalata, az üzleti folyamatok racionalizálásában való szakértelme és ügyfeleik környezettudatos nyomtatására való ösztönzése („Print Less” koncepció) az, ami megkülönbözteti a cég MPS kínálatát a piacon. „Megtiszteltetésnek érezzük, hogy a világ számos vezető vállalata bizalommal fordul hozzánk, ha teljesítményük javításáról, vagy a kritikus üzleti folyamataik optimalizálásáról van szó. Bár a versenyhelyzet az MPS modelleket az eszközcsökkentés, illetve a konszolidáció (összevonás) köré pozicionálja, mi a Lexmark-nál továbbra is arra törekszünk, hogy segítsük ügyfeleinket a nagyobb hatékonyság elérésében azáltal, hogy optimalizáljuk az infrastruktúrájukat, továbbá az üzleti folyamatok átszervezésével nagyobb produktivitást biztosítunk” – mondta Danny Molhoek, a Lexmark közép- és kelet-európai régiójáért felelős ügyvezető igazgatója.
A Lexmark MPS stratégiája számos iparágban segíti a globális szervezeteket - többek között a gyártási, pénzügyi, kiskereskedelmi, állami, közigazgatási, egészségügyi, oktatási szektorokban – hogy hatékonyabbá, eredményesebbé váljanak és képesek legyenek megkülönböztetni magukat a versenytársaktól. Az elmúlt 24 hónapban a Lexmark 23 új MPS szerződést kötött olyan vállalatokkal, amelyek a Fortune vagy a Global 500-as listáján szerepelnek.
A Lexmark globális m?veleti képességei, iparág-specifikus tapasztalata, az üzleti folyamatok racionalizálásában való szakértelme és ügyfeleik környezettudatos nyomtatására való ösztönzése („Print Less” koncepció) az, ami megkülönbözteti a cég MPS kínálatát a piacon. „Megtiszteltetésnek érezzük, hogy a világ számos vezető vállalata bizalommal fordul hozzánk, ha teljesítményük javításáról, vagy a kritikus üzleti folyamataik optimalizálásáról van szó. Bár a versenyhelyzet az MPS modelleket az eszközcsökkentés, illetve a konszolidáció (összevonás) köré pozicionálja, mi a Lexmark-nál továbbra is arra törekszünk, hogy segítsük ügyfeleinket a nagyobb hatékonyság elérésében azáltal, hogy optimalizáljuk az infrastruktúrájukat, továbbá az üzleti folyamatok átszervezésével nagyobb produktivitást biztosítunk” – mondta Danny Molhoek, a Lexmark közép- és kelet-európai régiójáért felelős ügyvezető igazgatója.
A Lexmark MPS stratégiája számos iparágban segíti a globális szervezeteket - többek között a gyártási, pénzügyi, kiskereskedelmi, állami, közigazgatási, egészségügyi, oktatási szektorokban – hogy hatékonyabbá, eredményesebbé váljanak és képesek legyenek megkülönböztetni magukat a versenytársaktól. Az elmúlt 24 hónapban a Lexmark 23 új MPS szerződést kötött olyan vállalatokkal, amelyek a Fortune vagy a Global 500-as listáján szerepelnek.