Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_5lcjc1vgqh724jh9eu6rerard4, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - Milyen eszközt válasszunk a vállalaton belüli együttm?ködés felturbózására?

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2011-12-28

Napjainkban a szervezeten belüli együttm?ködés javítása az egyik...

[%IMAGE=9671%]

1. Ne hagyjuk el a járatlan utat! Azok az új közösségi együttm?ködési funkciók, amelyeket jól felépített és megbízható
e-mail
platformokba ágyaznak bele, lehetővé teszik az informatikai részlegek számára, hogy a hatékonyság-növelő stratégiáikat stabil és biztonságos termékekre alapozzák. Ez azért különösen fontos, mert egyre több közösségi eszköz kerül be a szervezeti folyamatokba, és ezzel együtt az IT részleg "radarjára", ám ezek többségét nem üzleti felhasználásra fejlesztették.

2. Keresztezzük az új módszereket a jól bevált régiekkel! Az informatikai döntéshozóknak alaposan meg kell vizsgálniuk, mely eszközök megfelelőek vállalati használatra, hiszen a legtöbb közösségi hálózati eszköz nem tartalmazza a vállalati architektúrák által megkövetelt ellenőrzési lehetőségeket. Ez újabb okot szolgáltat arra, hogy a hatékonysághoz kapcsolódó technológiai kezdeményezések a már bevált e-mailes platformhoz kapcsolódjanak. Többek között ezt tartotta szem előtt a [%A=http://www.novell.com/hungary/pdf/flyerek/vallalati_munkaallomas/Novell_Vibe_flyer_hu.pdf>Novell a Vibe</a> közösségi együttm?ködési rendszer kialakítása során, amely könnyedén integrálható a <a>

3. Biztosítsuk a helyszínt! Napjainkban az informatikai döntéshozóknak rengeteg olyan felhasználóval kell számolniuk, akik mindenképpen használják a social networking eszközöket a vállalati környezetben, függetlenül attól, hogy az informatikai részleg hozzájárul-e vagy sem. A vállalati IT részlegek többnyire a biztonsági problémák miatt óvakodnak ezektől az eszközöktől, hiszen nekik kell gondoskodniuk arról, hogy a kritikus vállalati információk biztonságban maradjanak még akkor is, ha az alkalmazottak, illetve a partnerek közötti együttm?ködési és kommunikációs folyamatok más csatornákra tolódnak.

4. Készüljünk megfelelő eszközökkel ! A vállalat saját érdekeit szem előtt tartó biztonsági intézkedések mellett sok esetben megfelelőségi követelményeknek is eleget kell tenni a különféle kommunikációs csatornák esetében. Az informatikai döntéshozóknak tehát olyan platformot kell választaniuk, amely az újgenerációs együttm?ködési eszközök rugalmasságát és funkcionalitását kínálja, a hagyományos vállalati szoftverekben megtalálható biztonsági és megfelelőségi ellenőrző rendszerekkel együtt – mint például a Novell Vibe.

 

5. Válasszuk azt, ami mindenki számára könnyen kezelhető! A vállalati szférában is alapvető elvárás egy közösségi platformmal szemben, hogy a kezelése intuitív legyen, és a felhasználók könnyen megbarátkozzanak vele, de emellett az IT szakemberek számára is könny? kezelhetőséget kell biztosítania. A megfelelő közösségi együttm?ködési platformnak tehát azokat a menedzsment funkciókat is tartalmaznia kell, amelyek segítségével az informatikai részlegek könnyedén nyomon követhetik a csapatokat, és egyszer?en biztosíthatnak hozzáférést a felhasználóknak a funkciókhoz.

A megfelelő körültekintéssel kiválasztott közösségi együttm?ködési megoldás nem ró újabb feladatokat az informatikai részlegre az üzembe helyezés után. Éppen ellenkezőleg: egyszer?síti az IT szakemberek biztonsági és felügyeleti feladatainak egy részét, miközben a vállalaton belül tevékenykedő egyének és csoportok produktivitása nő.


Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_5lcjc1vgqh724jh9eu6rerard4, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0