Szerver/Üzlet
business_guru - 2011-02-15
Az Adobe bejelentette, hogy a világ vezetÅ? kiadói,a Condé Nast, a Dennis Publishing, a Martha Stewart Living Omnimedia és a National Geographic az Adobe Digital Publishing Suite eszközeit használják
Az Adobe Digital Publishing Suite részeként elérhető új Content Viewer for Android segítségével a kiadók jelentősen szélesebb körben terjeszthetik tartalmaikat, hiszen lehetővé tehetik a felhasználást a várhatóan hamarosan piacra lépő Android-os táblagépek széles körén.
„Az olvasók manapság elvárják, hogy az iPad mellett kedvenc magazinjukat vagy hírlapjukat Android alapú eszközökön is olvashassák” – nyilatkozta David Wadhwani, az Adobe kreatív és interaktív megoldásokkal foglalkozó részlegét vezető alelnök. „Az Adobe digitális kiadványszerkesztési innovációjának köszönhetően kiadói partnereink lebilincselő és látványos termékeket hozhatnak létre az Android platformra, ahol a potenciális olvasók és előfizetők milliói segítségével tovább gyorsulhat a digitális kiadványok választékának bővülése. Az Android-os eszközök robbanásszer? terjedése alapvető fontosságú a nyereséges és fenntartható vállalkozásokat felépítő kiadók számára.”
Az Adobe Digital Publishing Suite nyilvános előzetes kiadásának részeként már elérhető a Content Viewer for Android technológia, amely az intuitív navigáció, a gazdag látványvilág és a HTML5 támogatása révén kiváló olvasási élményt biztosít. Ráadásul számos megbízható mérőszám rögzíthető a Content Viewer segítségével, így a kiadók átfogó elemzést végezhetnek a szerkesztés és a hirdetés sikerességéről.
„Az Adobe technológiája segítségével a világ legkedveltebb és legbefolyásosabb magazinjait juttathatjuk el az Android platformra” – mondta Joe Simon, a Condé Nast technológiai igazgatója. „A Condé Nast és az Adobe közös munkája – a WIRED és a The New Yorker digitális kiadása – rendkívüli hatással volt a digitális magazinok elkészítésére, terjesztésére és olvasására.”
„A National Geographic már több mint száz éve készít inspiráló tartalmakat” – mondta David Griffin, a National Geographic elektronikus kiadásért felelős vezető szerkesztője. „Rendkívül izgalmas, hogy az általunk készített tartalmakat kényelmes és rugalmas formában tehetjük elérhetővé a táblaszámítógépek széles körén. A National Geographic hihetetlen értéket közvetít az olyan ügyfeleinknek, akik a National Geographic 50 legnagyszer?bb fotóját egy Android alapú táblaszámítógépen tekintik meg.”
A mai bejelentés után az Adobe Digital Publishing Suite eszközei felhasználhatók az Android 2.2 és Android 3.0 operációs rendszereket támogató eszközökre készült tartalmak fejlesztésére is. A Content Viewer for Android a kiadó ügyfelek számára azonnal elérhető az Adobe Digital Publishing Suite előzetes program keretében. A közvetlen jogosultságszerzés tartalomtámogatása, valamint az Android Market áruházban az alkalmazásból való vásárlás tervezett támogatása, valamint a tervezett alkalmazáson belüli számlázás olyan rugalmas kereskedelmi modelleket biztosít a kiadók számára, amelyek a legjobban megfelelnek a megcélzott olvasóbázisnak.
„Az olvasók manapság elvárják, hogy az iPad mellett kedvenc magazinjukat vagy hírlapjukat Android alapú eszközökön is olvashassák” – nyilatkozta David Wadhwani, az Adobe kreatív és interaktív megoldásokkal foglalkozó részlegét vezető alelnök. „Az Adobe digitális kiadványszerkesztési innovációjának köszönhetően kiadói partnereink lebilincselő és látványos termékeket hozhatnak létre az Android platformra, ahol a potenciális olvasók és előfizetők milliói segítségével tovább gyorsulhat a digitális kiadványok választékának bővülése. Az Android-os eszközök robbanásszer? terjedése alapvető fontosságú a nyereséges és fenntartható vállalkozásokat felépítő kiadók számára.”
Az Adobe Digital Publishing Suite nyilvános előzetes kiadásának részeként már elérhető a Content Viewer for Android technológia, amely az intuitív navigáció, a gazdag látványvilág és a HTML5 támogatása révén kiváló olvasási élményt biztosít. Ráadásul számos megbízható mérőszám rögzíthető a Content Viewer segítségével, így a kiadók átfogó elemzést végezhetnek a szerkesztés és a hirdetés sikerességéről.
„Az Adobe technológiája segítségével a világ legkedveltebb és legbefolyásosabb magazinjait juttathatjuk el az Android platformra” – mondta Joe Simon, a Condé Nast technológiai igazgatója. „A Condé Nast és az Adobe közös munkája – a WIRED és a The New Yorker digitális kiadása – rendkívüli hatással volt a digitális magazinok elkészítésére, terjesztésére és olvasására.”
„A National Geographic már több mint száz éve készít inspiráló tartalmakat” – mondta David Griffin, a National Geographic elektronikus kiadásért felelős vezető szerkesztője. „Rendkívül izgalmas, hogy az általunk készített tartalmakat kényelmes és rugalmas formában tehetjük elérhetővé a táblaszámítógépek széles körén. A National Geographic hihetetlen értéket közvetít az olyan ügyfeleinknek, akik a National Geographic 50 legnagyszer?bb fotóját egy Android alapú táblaszámítógépen tekintik meg.”
A mai bejelentés után az Adobe Digital Publishing Suite eszközei felhasználhatók az Android 2.2 és Android 3.0 operációs rendszereket támogató eszközökre készült tartalmak fejlesztésére is. A Content Viewer for Android a kiadó ügyfelek számára azonnal elérhető az Adobe Digital Publishing Suite előzetes program keretében. A közvetlen jogosultságszerzés tartalomtámogatása, valamint az Android Market áruházban az alkalmazásból való vásárlás tervezett támogatása, valamint a tervezett alkalmazáson belüli számlázás olyan rugalmas kereskedelmi modelleket biztosít a kiadók számára, amelyek a legjobban megfelelnek a megcélzott olvasóbázisnak.