Szerver/Üzlet
Sulaki - 2011-02-08
Informatikai fejlesztés a Polus-Coop-nál...
A 2 nagykereskedelmi egységet és 50 boltot m?ködtető, ajkai központú Polus-Coop Zrt. 2009-ben határozta el informatikai rendszerének megújítását, mivel a
DOS
-os programok és a hozzá kapcsolódó boltirányítási rendszer már nem felelt meg a modern elvárásoknak, emellett rengeteg többletfeladatot, manuális adminisztratív munkát rótt a cégre. A százmilliós fejlesztés eredményeként egy teljesen központosított és automatizált kereskedelmi irányítás jön létre, melyben a bolthálózat részére minden információt a Laurel Kerinfo megoldása szolgáltatja - közölte a fejlesztőcég projektvezetője. A projekt összességében 2010.09.01-tól 2011.01.31.-ig tartott.
Várkonyi Gábor elmondta, a cégcsoport elsőként a nagykereskedelmi rendszert újította meg, megszüntetve a törzsadatok dupla rögzítési módját, majd a kis- és nagykereskedelmi
szoftver
integrációját követően a nagyker megoldás felügyelete alá vonta a teljes, összesen 127 kasszával üzemelő bolthálózatot.
A múlt év novemberében a szakemberek pilot jelleggel, két üzletben már tesztelték az új megoldások m?ködőképességét és megkezdődött a dolgozók felkészítése is. Ehhez a Polus-Coop uniós forrásért is pályázott - sikerrel. A TÁMOP 2.3.3/B-09/9 számú "Munkahelymegőrző támogatás képzéssel kombinálva" cím? pályázaton nyert támogatási összeg 129.942.085 forint volt, ami jelentős részben fedezte az oktatás költségeit és az ez idő alatt kieső munkaidőt is. Az oktatócéget közbeszerzési eljárásban választották ki, amit a Laurel cégcsoporthoz tartozó Progadat nyert el.
Várkonyi Gábor hangsúlyozta, mindig komoly informatikai és szervezési feladatot jelent, ha egy meghatározó kereskedelmi lánc technológiai váltásba kezd. A hazai áruházak folyamatosan fejlődnek, az egyre szaporodó megbízások eredményeként a Laurel az elmúlt évtizedben a kereskedelmi informatikai rendszerek elismert specialistájává vált.