Szerver/Üzlet
business_guru - 2011-01-27
A Photo24 azért választotta a Fujitsu IaaS-bérleti modelljét, mivel nagy induló tÅ?ke lekötése nélkül kívánt hozzájutni ahhoz a kapacitáshoz és rendelkezésre álláshoz...
A Fujitsu bejelentette, hogy a Photo24 Production GmbH a Fujitsu szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra (IaaS) platformját választotta multimédiás és fotószolgáltatásai, például népszer? babafotózási szolgáltatása támogatására, hogy lépést tudjon tartani a szezonális keresleti csúcsokkal és a jövőben is a vállalt határidőre, ügyfelei megelégedésére tudja szállítani az elkészült képeket.
A Photo24 azért választotta a Fujitsu IaaS-bérleti modelljét, mivel nagy induló tőke lekötése nélkül kívánt hozzájutni ahhoz a kapacitáshoz és rendelkezésre álláshoz, amely révén a modern technikát bevetve teljesítheti ügyfeleinek tett ígéreteit. A Fujitsu használatalapú fizetési (pay-as-you-use) modellje garantálja a Photo24 számára IT-rendszerei rugalmasságát, megbízhatóságát és SLA-k szerinti, folyamatos rendelkezésre állását.
A fotószolgáltatások gazdag választékát nyújtó fiatal, dinamikus multimédia-vállalat 2009-ben ébredt rá, hogy integrált vállalatirányítási (ERP) megoldása és hardverei megértek a cserére – hiszen a korlátozott kapacitás már kezdte visszafogni a növekedést. Üzleti modelljéből adódóan a Photo24-nek bőséges tárhelyre van szüksége a multimédia-fájlok tárolására. Lényeges, hogy a vállalat dolgozói bármikor el tudják érni a szerver- és tárkapacitást a fájlok lekérése és feltöltése céljából. A rendszernek ugyanakkor elég nagy teljesítmény?nek kell lennie a Photo24
A SIGMA Chemnitz a Fujitsu IaaS platformjára épülő felhőmegoldást kínált a belső adatközpont alternatívájaként. Maga az IT-infrastruktúra fizikailag a Fujitsu adatközpontjában található és onnan garantál a Photo24 számára korszer?, és folyamatosan rendelkezésre álló erőforrásokat. Az adatbiztonságról és a biztonsági mentésről szintén a Fujitsu gondoskodik, még stresszmentesebbé téve ezzel a Photo24 m?ködését. Ez a biztonság pedig a Photo24 ügyfeleire is kiterjed – akik például azzal bízzák meg a vállalatot, hogy készítsen fotókat újszülött gyermekükről és tegye a képeket elérhetővé a szülők és rokonok számára a www.babysmile24.de fotóportálon keresztül.
Pénzügyi szempontból a Photo24 példája is bizonyítja, hogy a Fujitsu IaaS megoldása csökkenti az adminisztrációs és technológiai költségeket, hiszen teljesen kiiktatja azt az időt, emberi munkát és költséget, amit a vállalat egyébként a saját IT-hardverek támogatására és frissítésére, valamint oktatásra,
A zökkenőmentes átállás érdekében a SIGMA testre szabott szolgáltatási koncepciót dolgozott ki és koordinálta az átadás-átvételt a Fujitsuval, amely tanácsadással segítette az adatközponti konfigurálást és összehangolást.
Andre Kiehne, a Fujitsu Technology Solutions szolgáltatási alelnöke elmondta: „A Photo24 sikertörténete jól mutatja, hogy már az informatikától erősen függő vállalatoknak sem kell maguknak üzemeltetniük a technológiát a sikeres m?ködéshez. Sőt, amint ez a Photo24 esetében is beigazolódott, az IaaS-ra történő átállás megszünteti a sikeres vállalkozás további bővítését akadályozó technológiai korlátokat. Az új IT-platform rugalmasan igazodik a jövőbeni igényekhez, így a Photo24 biztos lehet afelől, hogy a jövőben is ügyfelei megelégedésére nyújthatja szolgáltatásait”.
Katja Mäding, a Photo24 termelési vezetője így nyilatkozott: „A Fujitsu szolgáltatásként nyújtott infrastruktúrája előnyös az adminisztráció szempontjából és csökkenti a belső IT-erőforrások terhelését. Egy olyan vállalat, mint a Photo24 csak külső szolgáltató bevonásával tudja levezényelni az üzleti folyamatokat jelentősen befolyásoló, összetett IT-projekteket. Szakmai felkészültsége folytán a SIGMA Chemnitz tökéletes partner volt a végrehajtásban.”
A Photo24 azért választotta a Fujitsu IaaS-bérleti modelljét, mivel nagy induló tőke lekötése nélkül kívánt hozzájutni ahhoz a kapacitáshoz és rendelkezésre álláshoz, amely révén a modern technikát bevetve teljesítheti ügyfeleinek tett ígéreteit. A Fujitsu használatalapú fizetési (pay-as-you-use) modellje garantálja a Photo24 számára IT-rendszerei rugalmasságát, megbízhatóságát és SLA-k szerinti, folyamatos rendelkezésre állását.
A fotószolgáltatások gazdag választékát nyújtó fiatal, dinamikus multimédia-vállalat 2009-ben ébredt rá, hogy integrált vállalatirányítási (ERP) megoldása és hardverei megértek a cserére – hiszen a korlátozott kapacitás már kezdte visszafogni a növekedést. Üzleti modelljéből adódóan a Photo24-nek bőséges tárhelyre van szüksége a multimédia-fájlok tárolására. Lényeges, hogy a vállalat dolgozói bármikor el tudják érni a szerver- és tárkapacitást a fájlok lekérése és feltöltése céljából. A rendszernek ugyanakkor elég nagy teljesítmény?nek kell lennie a Photo24
ERP
-folyamatainak támogatásához. A vállalat megvizsgálta a házon belüli adatközpont kialakításának lehetőségét, de ezt hamarosan elvetette az eszközök, az irodatér és a munkaerő terén igényelt nagy induló beruházás miatt és azért, mert ezzel a megoldással nem tudta volna rugalmasan kezelni a szezonális csúcsokat és az üzleti folyamatok növekvő követelményeit.
A SIGMA Chemnitz a Fujitsu IaaS platformjára épülő felhőmegoldást kínált a belső adatközpont alternatívájaként. Maga az IT-infrastruktúra fizikailag a Fujitsu adatközpontjában található és onnan garantál a Photo24 számára korszer?, és folyamatosan rendelkezésre álló erőforrásokat. Az adatbiztonságról és a biztonsági mentésről szintén a Fujitsu gondoskodik, még stresszmentesebbé téve ezzel a Photo24 m?ködését. Ez a biztonság pedig a Photo24 ügyfeleire is kiterjed – akik például azzal bízzák meg a vállalatot, hogy készítsen fotókat újszülött gyermekükről és tegye a képeket elérhetővé a szülők és rokonok számára a www.babysmile24.de fotóportálon keresztül.
Pénzügyi szempontból a Photo24 példája is bizonyítja, hogy a Fujitsu IaaS megoldása csökkenti az adminisztrációs és technológiai költségeket, hiszen teljesen kiiktatja azt az időt, emberi munkát és költséget, amit a vállalat egyébként a saját IT-hardverek támogatására és frissítésére, valamint oktatásra,
szoftverek
és tanúsítások beszerzésére, karbantartási munkára és a verzióváltásra fordítana. A rugalmas használatalapú fizetési modell révén az ügyfélnek nem kell feleslegesen tőkét lekötnie hardverekbe és költségei átláthatóságát is javíthatja.
A zökkenőmentes átállás érdekében a SIGMA testre szabott szolgáltatási koncepciót dolgozott ki és koordinálta az átadás-átvételt a Fujitsuval, amely tanácsadással segítette az adatközponti konfigurálást és összehangolást.
Andre Kiehne, a Fujitsu Technology Solutions szolgáltatási alelnöke elmondta: „A Photo24 sikertörténete jól mutatja, hogy már az informatikától erősen függő vállalatoknak sem kell maguknak üzemeltetniük a technológiát a sikeres m?ködéshez. Sőt, amint ez a Photo24 esetében is beigazolódott, az IaaS-ra történő átállás megszünteti a sikeres vállalkozás további bővítését akadályozó technológiai korlátokat. Az új IT-platform rugalmasan igazodik a jövőbeni igényekhez, így a Photo24 biztos lehet afelől, hogy a jövőben is ügyfelei megelégedésére nyújthatja szolgáltatásait”.
Katja Mäding, a Photo24 termelési vezetője így nyilatkozott: „A Fujitsu szolgáltatásként nyújtott infrastruktúrája előnyös az adminisztráció szempontjából és csökkenti a belső IT-erőforrások terhelését. Egy olyan vállalat, mint a Photo24 csak külső szolgáltató bevonásával tudja levezényelni az üzleti folyamatokat jelentősen befolyásoló, összetett IT-projekteket. Szakmai felkészültsége folytán a SIGMA Chemnitz tökéletes partner volt a végrehajtásban.”