Szerver/Üzlet
Sulaki - 2010-12-09
Hazai fejlesztés a modern kereskedelemért
[%BOLD%]
A székesfehérvári Laurel Számítástechnikai Kft. a közelmúltban elkészítette a régóta népszer? Microsoft Dynamics Nav vállalatirányítási rendszer kifejezetten a hazai kereskedelmi vállalkozások számára testre szabott változatát. Az összetett, modulrendszer?
Az új megoldás ismeri, tartalmazza a különféle jövedéki és termékdíj szabályokat, támogatja az adatgy?jtővel végezhető készletkezelési és leltározási m?veleteket is. Komissiós és járatkezelési részei hatékonyan segítik a kiszállításos tevékenységet, számos promóciós, árazási és marketingeszközzel támogatja a hatékonyabb értékesítést.
Mivel már a hazai jogszabályi környezet is lehetővé teszi a tisztán elektronikus számlaforgalmat, a fejlesztők ezt a lehetőséget is beépítették a rendszerbe, a számlaküldés módját pedig akár ügyfelenként és alkalmanként is változtathatjuk. Az e-számla egyrészt hatékonyabb és gyorsabb kézbesítést tesz lehetővé, másrészt a postai úton kiküldött bizonylat költségének töredékébe kerül, a költségkülönbözet akár tízszeres is lehet.
A számla befogadója dönthet arról, kinyomtatja a dokumentumot, vagy a csatolt szabványos xml-állományt közvetlenül informatikai rendszerébe emeli be. Ezzel a kézi rögzítés munkaerő- és időszükséglete elt?nik, a lehetséges hibákkal együtt.
Más jelleg?, de nem kevésbé aktuális fejlesztés a program azon képessége, hogy
A Laurel MBPortal web áruháza az értékesítési funkciókon kívül dinamikus honlapot is kínál a felhasználóknak. A szoftver megjeleníti a cikk-, ár- és ügyféltörzset, valamint a weben keresztül feladott rendelések automatikusan kerülnek be a rendszerbe. Ezzel minden adminisztrációs feladatot levesz az üzemeltető válláról. A rendszer a
Annak sincs akadálya, hogy egyazon rendszer kezelje a webes és a hagyományos bolti értékesítés kereskedelmi és logisztikai adatait is. A vezetőket személyre szabott kimutatások segítik munkájuk során. A portáláruház, mint ahogy az egész
A székesfehérvári Laurel Számítástechnikai Kft. a közelmúltban elkészítette a régóta népszer? Microsoft Dynamics Nav vállalatirányítási rendszer kifejezetten a hazai kereskedelmi vállalkozások számára testre szabott változatát. Az összetett, modulrendszer?
szoftver
elsősorban közepes és nagy cégek számára nyújt átfogó, „kasszától a főkönyvig” informatikai megoldást. A K+F fejlesztés keretében az EU által is támogatott kiegészítő program (addon) lefedi a nagy- és kiskereskedelemhez kapcsolódó teljes adminisztrációt.
Az új megoldás ismeri, tartalmazza a különféle jövedéki és termékdíj szabályokat, támogatja az adatgy?jtővel végezhető készletkezelési és leltározási m?veleteket is. Komissiós és járatkezelési részei hatékonyan segítik a kiszállításos tevékenységet, számos promóciós, árazási és marketingeszközzel támogatja a hatékonyabb értékesítést.
Mivel már a hazai jogszabályi környezet is lehetővé teszi a tisztán elektronikus számlaforgalmat, a fejlesztők ezt a lehetőséget is beépítették a rendszerbe, a számlaküldés módját pedig akár ügyfelenként és alkalmanként is változtathatjuk. Az e-számla egyrészt hatékonyabb és gyorsabb kézbesítést tesz lehetővé, másrészt a postai úton kiküldött bizonylat költségének töredékébe kerül, a költségkülönbözet akár tízszeres is lehet.
A számla befogadója dönthet arról, kinyomtatja a dokumentumot, vagy a csatolt szabványos xml-állományt közvetlenül informatikai rendszerébe emeli be. Ezzel a kézi rögzítés munkaerő- és időszükséglete elt?nik, a lehetséges hibákkal együtt.
Más jelleg?, de nem kevésbé aktuális fejlesztés a program azon képessége, hogy
web
áruházak adatait is képes kezelni. Napjainkban az internetes értékesítés a kereskedelem legdinamikusabban növekvő területe, ahol igen jelentős, nagy cégek is létrejöttek már.
A Laurel MBPortal web áruháza az értékesítési funkciókon kívül dinamikus honlapot is kínál a felhasználóknak. A szoftver megjeleníti a cikk-, ár- és ügyféltörzset, valamint a weben keresztül feladott rendelések automatikusan kerülnek be a rendszerbe. Ezzel minden adminisztrációs feladatot levesz az üzemeltető válláról. A rendszer a
B2C
funkciókon kívül a
B2B
kereskedelmi folyamatokat is maximálisan támogatja. A viszonteladók a portálon keresztül rendelhetik meg a termékeket, de a cég ügynökhálózata is vehet fel rendeléseket a központ számára.
Annak sincs akadálya, hogy egyazon rendszer kezelje a webes és a hagyományos bolti értékesítés kereskedelmi és logisztikai adatait is. A vezetőket személyre szabott kimutatások segítik munkájuk során. A portáláruház, mint ahogy az egész
ERP
-program, természetesen többcéges, többnyelv? változatban is elérhető, így egy helyen, egy szoftverben kezelhető akár egy teljes cégcsoport.