Szerver/Üzlet
Sulaki - 2010-11-12
A CBA a kereskedelmi csúcstechnológia eszközeit is használja...
[%BOLD%]
A kiskereskedelmi szegmens innovatív üzletei a legmodernebb technikai megoldások iránt érdeklődnek a legintenzívebben - mondta el Járai Richárd, a székesfehérvári Laurel Kft. marketingvezetője. A kereskedelmi informatikával foglalkozó cég most szerelte fel például az első digitális posztereket a november 5-én nyílt új ürömi CBA-ban, amelyek már a bejáratnál hasznos információval látják el az érkezőket. A boltban digitális borász segíti kiválasztani a vacsorához legmegfelelőbb italt, a pénztáraknál pedig nagy áteresztőképesség?, érintőképernyős kasszák fogadják a vásárlókat, melyek akár 20 százalékkal több vevőt is ki tudnak szolgálni, mint hagyományos társaik.
Az intenzívebb innováció nemcsak kívülről, de a háttérben zajló fejlesztések alapján is szembeötlő - hangsúlyozza a vezető. Ezekben az eladótéri marketing eszközökben rejlő lehetőségeket a bolt a későbbiekben beszállítóinak reklámfelületként továbbértékesíti, amellyel újabb bevételre tehet szert.
A kereskedelmi informatikában folyamatos az innováció, néhányan mégis csak lassan lépnek - mondja a szakértő. Ennek csak egyik oka a fejlesztési források sz?kössége, a legfőbb ok a kivárás, az újdonságoktól való félelem, holott egyértelm?, az újítások akkor hatnak intenzívebben, amíg nem válnak megszokottá.
A kiskereskedelmi szegmens innovatív üzletei a legmodernebb technikai megoldások iránt érdeklődnek a legintenzívebben - mondta el Járai Richárd, a székesfehérvári Laurel Kft. marketingvezetője. A kereskedelmi informatikával foglalkozó cég most szerelte fel például az első digitális posztereket a november 5-én nyílt új ürömi CBA-ban, amelyek már a bejáratnál hasznos információval látják el az érkezőket. A boltban digitális borász segíti kiválasztani a vacsorához legmegfelelőbb italt, a pénztáraknál pedig nagy áteresztőképesség?, érintőképernyős kasszák fogadják a vásárlókat, melyek akár 20 százalékkal több vevőt is ki tudnak szolgálni, mint hagyományos társaik.
Az intenzívebb innováció nemcsak kívülről, de a háttérben zajló fejlesztések alapján is szembeötlő - hangsúlyozza a vezető. Ezekben az eladótéri marketing eszközökben rejlő lehetőségeket a bolt a későbbiekben beszállítóinak reklámfelületként továbbértékesíti, amellyel újabb bevételre tehet szert.
A kereskedelmi informatikában folyamatos az innováció, néhányan mégis csak lassan lépnek - mondja a szakértő. Ennek csak egyik oka a fejlesztési források sz?kössége, a legfőbb ok a kivárás, az újdonságoktól való félelem, holott egyértelm?, az újítások akkor hatnak intenzívebben, amíg nem válnak megszokottá.