Számítástechnika
business_guru - 2010-01-26
A Fujitsu három globális termékcsoportban â?? a LIFEBOOK noteszgép , az ESPRIMO asztaligép és a CELSIUS munkaállomás sorozatban â?? egységesíti PC kínálatát...
A Fujitsu három globális termékcsoportban – a LIFEBOOK noteszgép-, az ESPRIMO asztaligép- és a CELSIUS munkaállomás-sorozatban – egységesíti PC-kínálatát…
A Fujitsu jelenleg Japánon kívül minden főbb piacon forgalmazza népszerü LIFEBOOK noteszgépeit. Az energiahatékony ESPRIMO asztali
A három termékcsoport a 2010-es pénzügyi év első negyedévében jelenik meg Japánban, kiváltva a korábbi FMV-BIBLO noteszgép-, FMV-DESKPOWER asztaligép és az FMV-TEO szórakoztató
A terméknevek eredete, logók és szlogen
A LIFEBOOK elnevezés a Fujitsu ügyfelekkel ápolt szoros kapcsolatára utal – a cég az otthoni felhasználóktól a vállalatokig, életre szóló noteszgép-szállító partner (LIFE PARTNER) kíván lenni minden ügyfélszegmens számára. Az ESPRIMO név a Fujitsu megbízható asztali gépeihez társított jellemzők – az „ESPRIT”, „EXPRESS” és „PRIME” (kb. intelligencia, gyorsaság, tökéletesség) – összevonásából született. A CELSIUS elnevezés azt fejezi ki, hogy a Fujitsu munkaállomásai a komoly követelményeket támasztó és dinamikus müködési környezetben is tartós teljesítményt nyújtanak.
Globális márka globális ügyfeleknek
A helyi igények minél jobb kielégítését szem előtt tartva a Fujitsu hagyományosan eltérő marketingstratégiát, és azon belül eltérő termékneveket alkalmazott az egyes régiókban. A Fujitsu szakemberei szerint azonban a globális PC üzletág kiterjesztésével azonban szükségessé vált a PC terméknevek egységesítése a konzisztens megjelenés és a Fujitsu márka erősítése érdekében. A személyi számítógépeiknél globálisan egységes bevezetést igénylő vállalati ügyfelek számára előnyös az egységes kínálat és az integrált támogatási struktúra. A külföldre is utazó és ott dolgozó ügyfelek ezután a világon mindenütt ugyanazt a magas szintü ügyféltámogatást és szolgáltatást vehetik igénybe a Fujitsutól.
Az át látható termékstruktúra mindenképp hasznos ám, hogy ez mennyiben javít a Fujitsu Európai illetve világpiaci helyzetén az már más kérédés. A korábbi Fujitsu-Siemens utolsó éveire meglehetősen lemaradt az innováció és fejlezstés terén, melyet később drasztikus forgalom csökkenés követett. Ezt az örökséget vette a Japán Fujitsu újra életet lehelve az elszürkült termékpalettába.
A Fujitsu jelenleg Japánon kívül minden főbb piacon forgalmazza népszerü LIFEBOOK noteszgépeit. Az energiahatékony ESPRIMO asztali
PC
-ket és a dinamikusan változó IT-infrastruktúrákhoz tervezett CELSIUS munkaállomásokat jelenleg az EMEA-régióban, valamint – Japán kivételével – az ázsiai és csendes-óceáni térségben értékesíti.
A három termékcsoport a 2010-es pénzügyi év első negyedévében jelenik meg Japánban, kiváltva a korábbi FMV-BIBLO noteszgép-, FMV-DESKPOWER asztaligép és az FMV-TEO szórakoztató
PC
sorozatot.
A terméknevek eredete, logók és szlogen
A LIFEBOOK elnevezés a Fujitsu ügyfelekkel ápolt szoros kapcsolatára utal – a cég az otthoni felhasználóktól a vállalatokig, életre szóló noteszgép-szállító partner (LIFE PARTNER) kíván lenni minden ügyfélszegmens számára. Az ESPRIMO név a Fujitsu megbízható asztali gépeihez társított jellemzők – az „ESPRIT”, „EXPRESS” és „PRIME” (kb. intelligencia, gyorsaság, tökéletesség) – összevonásából született. A CELSIUS elnevezés azt fejezi ki, hogy a Fujitsu munkaállomásai a komoly követelményeket támasztó és dinamikus müködési környezetben is tartós teljesítményt nyújtanak.
Globális márka globális ügyfeleknek
A helyi igények minél jobb kielégítését szem előtt tartva a Fujitsu hagyományosan eltérő marketingstratégiát, és azon belül eltérő termékneveket alkalmazott az egyes régiókban. A Fujitsu szakemberei szerint azonban a globális PC üzletág kiterjesztésével azonban szükségessé vált a PC terméknevek egységesítése a konzisztens megjelenés és a Fujitsu márka erősítése érdekében. A személyi számítógépeiknél globálisan egységes bevezetést igénylő vállalati ügyfelek számára előnyös az egységes kínálat és az integrált támogatási struktúra. A külföldre is utazó és ott dolgozó ügyfelek ezután a világon mindenütt ugyanazt a magas szintü ügyféltámogatást és szolgáltatást vehetik igénybe a Fujitsutól.
Az át látható termékstruktúra mindenképp hasznos ám, hogy ez mennyiben javít a Fujitsu Európai illetve világpiaci helyzetén az már más kérédés. A korábbi Fujitsu-Siemens utolsó éveire meglehetősen lemaradt az innováció és fejlezstés terén, melyet később drasztikus forgalom csökkenés követett. Ezt az örökséget vette a Japán Fujitsu újra életet lehelve az elszürkült termékpalettába.