Mobil
business_guru - 2010-01-19
Az LG Electronics mobil üzletágát illet Å? en bejelentette idei terveit, többek azt, hogy célja 140 millió mobilkészülék értékesítése. A vállalat elsÅ?sorban az okostelefonok piacára összpontosít...
Az LG Electronics mobil üzletágát illetően bejelentette idei terveit, többek azt, hogy célja 140 millió mobilkészülék értékesítése. A vállalat elsősorban az okostelefonok globális piacára összpontosít
Az LG célja, hogy 2010-ben összesen 140 millió mobilt értékesítsen, amely 20 százalékos növekedésnek felel meg előző évhez képest. A vállalat 2009-ben hozzávetőleg 100 mobilszaküzletet nyitott a fejlődő országokban, és bár továbbra is növelni kívánja globális jelenlétét, további terjeszkedést tervez kimelten a koreai és észak-amerikai piacokon, ahol célja, hogy a felhasználók innovatív és személyre szabott okostelefon-gyártóként tartsák számon. Azzal, hogy termékkínálatát újszerü, praktikus eszközökkel, illetve divatos és prémium kategóriás készülékekkel szélesíti, az LG idén határozott, aktív szereplőként kíván jelen lenni a mobil-világban.
Az LG számára az okostelefonok piacán kétszámjegyü részesedést előirányzó 2012-es cél megvalósításának előkészületei már folyamatban vannak. Az LG tavaly létrehozott egy külön okostelefon divíziót, az okostelefonok kutatásán és fejlesztésén pedig 30 százalékkal több munkatárs dolgozik. Az év során körülbelül 20 új okostelefon bemutatását tervezi az LG - Android, Windows Mobile, illetve
Az egyedi felhasználói igények kiszolgálása prioritás az LG számára, és ez a szándék vezeti a Társaságot az okostelefonok piacán való erőteljes piaci szereplésében. Az év során később megjelenő „3 Screen Service” szolgáltatásnak köszönhetően a felhasználók ugyanazt a tartalmat mobiltelefonjukon, számítógépükön, illetve tévéjükön is megjeleníthetik anélkül, hogy a különféle formátumok közötti konvertálás szükséges lenne. Az LG februárban saját fejlesztésü, „3-Way Sync” technológiát támogató készüléket mutat be, amely vezeték nélküli hálózaton keresztül tökéletesen jelenít meg valamennyi mobil, számítógépes és webes tartalmat. Az LG ezzel párhuzamosan a világ élvonalába tartozó több tartalomfejlesztővel is eltökélten dolgozik azon, hogy okostelefonjaihoz a szórakoztató és hasznos alkalmazások bőséges választékából lehessen válogatni.
„Az okostelefonok gyors előretörésének, illetve a több tartalom és kifinomultabb szolgáltatások iránti fokozott igénynek köszönhetően ismét forradalmi változások előtt áll a mobil iparág – mondta Dr. Skott Ahn, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. – 2010-ben újabb mérföldkövek kapcsolódnak majd nevünkhöz, annak érdekében, hogy továbbra is iránymutató szerepet töltsünk be az iparágban, és 2012-re a világ két legjelentősebb gyártója közé kerüljünk.”
Az LG célja, hogy 2010-ben összesen 140 millió mobilt értékesítsen, amely 20 százalékos növekedésnek felel meg előző évhez képest. A vállalat 2009-ben hozzávetőleg 100 mobilszaküzletet nyitott a fejlődő országokban, és bár továbbra is növelni kívánja globális jelenlétét, további terjeszkedést tervez kimelten a koreai és észak-amerikai piacokon, ahol célja, hogy a felhasználók innovatív és személyre szabott okostelefon-gyártóként tartsák számon. Azzal, hogy termékkínálatát újszerü, praktikus eszközökkel, illetve divatos és prémium kategóriás készülékekkel szélesíti, az LG idén határozott, aktív szereplőként kíván jelen lenni a mobil-világban.
Az LG számára az okostelefonok piacán kétszámjegyü részesedést előirányzó 2012-es cél megvalósításának előkészületei már folyamatban vannak. Az LG tavaly létrehozott egy külön okostelefon divíziót, az okostelefonok kutatásán és fejlesztésén pedig 30 százalékkal több munkatárs dolgozik. Az év során körülbelül 20 új okostelefon bemutatását tervezi az LG - Android, Windows Mobile, illetve
Linux
operációs rendszerekkel. Különösen ígéretesek az Android-telefonok, amelyek a felhasználóbarát és nyílt hozzáférésü operációs rendszerük miatt várhatóan a piacra kerülő új LG okostelefonok több mint felét teszik ki majd. 2010 első felében az LG a kifejezetten olyan könnyen használható okostelefonok előállítására összpontosít, amelyeket kifejezetten azoknak a vásárlóknak ajánl, akik első alkalommal használnak okostelefont. Majd figyelmét a legmodernebb formatervezésü prémium kategóriás készülékek felé irányítja. A vállalat a tervek alapján már ebben az évben megjelenik a piacon első olyan okostelefonjával, amelyből elsőként kelhet el 10 millió példány.
Az egyedi felhasználói igények kiszolgálása prioritás az LG számára, és ez a szándék vezeti a Társaságot az okostelefonok piacán való erőteljes piaci szereplésében. Az év során később megjelenő „3 Screen Service” szolgáltatásnak köszönhetően a felhasználók ugyanazt a tartalmat mobiltelefonjukon, számítógépükön, illetve tévéjükön is megjeleníthetik anélkül, hogy a különféle formátumok közötti konvertálás szükséges lenne. Az LG februárban saját fejlesztésü, „3-Way Sync” technológiát támogató készüléket mutat be, amely vezeték nélküli hálózaton keresztül tökéletesen jelenít meg valamennyi mobil, számítógépes és webes tartalmat. Az LG ezzel párhuzamosan a világ élvonalába tartozó több tartalomfejlesztővel is eltökélten dolgozik azon, hogy okostelefonjaihoz a szórakoztató és hasznos alkalmazások bőséges választékából lehessen válogatni.
„Az okostelefonok gyors előretörésének, illetve a több tartalom és kifinomultabb szolgáltatások iránti fokozott igénynek köszönhetően ismét forradalmi változások előtt áll a mobil iparág – mondta Dr. Skott Ahn, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. – 2010-ben újabb mérföldkövek kapcsolódnak majd nevünkhöz, annak érdekében, hogy továbbra is iránymutató szerepet töltsünk be az iparágban, és 2012-re a világ két legjelentősebb gyártója közé kerüljünk.”