Szerver/Üzlet
Sulaki - 2009-11-26
Az EMC My Documentum termékcsaládja minden üzleti felhasználó számára elérhetÅ?vé teszi a vállalati tartalomkezelés teljesítményét
Az EMC Corporation ma bejelentette az EMC My Documentum[%SUP%] [%SUP%]termékcsalád megjelenését, amely a szervezet minden tagja számára lehetővé teszi az EMC Documentum vállalati tartalomkezelő (ECM-) rendszer szolgáltatásainak használatát, közvetlenül a szokásos asztali alkalmazásokból és ismerős felületekről. A My Documentum eszközökkel az összes üzleti szempontból kritikus fontosságú információ elérhető, felügyelhető és archiválható a szabályozási és megfelelési követelményeknek megfelelően, anélkül, hogy a felhasználóknak el kellene hagyniuk a mindennapos alkalmazások jelentette környezetet.
A mai üzleti felhasználók elvárják, hogy éjjel-nappal hozzáférjenek az információkhoz, azonban nem akarják az idejüket vesztegetni azzal, hogy több alkalmazás között keresgéljenek, vagy új eszközöket tanuljanak meg. Az általánosan használt eszközök – például a Microsoft Outlook, Microsoft Windows Explorer, Microsoft SharePoint – integrációjával a My Documentum termékcsalád minden asztali rendszerre kiterjeszti a kifinomult ECM-funkciók előnyeit, így az IT-szervezetek elfogadottabbá tehetik a megoldást az információ-feldolgozó munkatársak számára és javíthatják a Documentum megoldás megtérülését.
EMC My Documentum termékcsalád
- EMC My Documentum for Outlook – az e-mailek és csatolmányok az Outlook natív felületén található szolgáltatások, menük és eszköztárak teljeskörü használatával iktathatók, tárolhatók, kereshetők és felügyelhetők a Documentum tárban. A My Documentum for Outlook legújabb kiadásának jellemzői:
- Szorosabb integráció az Outlook menükkel, eszköztárakkal, keresési és mappastruktúrákkal a gyorsabb megtanulhatóság érdekében. A felhasználók egyszerüen áthúzhatják a leveleket és a csatolmányokat az adattár mappáiba és közvetlenül az Outlook felületéről adhatják meg a tulajdonságokat, jogosultságokat, verziókat és helyeket.
- Használati tökéletesítések, például az Outlook szabályok támogatása a tartalomimportálásnál és egylépéses küldési-mentési müvelet.
- A tár offline elérése, és újracsatlakozáskor a változások automatikus szinkronizálása.
- [%TAB%] EMC My Documentum for SharePoint – zökkenőmentes, közvetlen hozzáférést nyújt a Documentum tárban kezelt tartalomhoz a SharePoint felhasználói felületén keresztül. Az ügyfelek egyszerüen bővíthetik a SharePoint kezelőfelületét a Documentum-specifikus funkciókkal a virtuális dokumentumok, életciklusok és átadások kezeléséhez, valamint használhatják a fejlett keresési szolgáltatásokat a Documentum könyvtárakban is.
- [%TAB%] EMC My Documentum for Desktop – biztosítja a Documentum tárban tárolt tartalom elérését, mentését és védelmét a Windows Explorer, az Apple Macintosh Finder és a Microsoft Office programok használatával. A My Documentum for Desktop legújabb kiadása nagyobb teljesítményt és jobb méretezhetőséget kínál.
- [%TAB%]EMC My Documentum Offline – új, egyszerüsített klinesprogram a mobil felhasználók számára, hogy elérhessék a leggyakrabban használt tartalmak legfrissebb változatát akkor is, ha nem csatlakoznak a Documentum tárhoz. A tartalom előfizethető, módosítható és törölhető offline állapotban is, az újracsatlakozáskor pedig automatikusan szinkronizálódik. A My Documentum Offline teljesen integráltan müködik a Microsoft Windowszal.
–„Az EMC My Documentum termékcsalád az asztali alkalmazások kényelmét és ismerős használatát egyesíti a Documentum EMC teljesítményével. Az üzleti felhasználók úgy dolgozhatnak, ahogy az a legjobban megfelel számukra. – offline vagy online –, anélkül, hogy oktatásra volna szükségük. Mostantól a cég minden dolgozója kiaknázhatja a Documentum EMC által nyújtott magasabb szintü biztonság és jobb felügyelet előnyeit” – Whitney Tidmarsh, az EMC Content Management and Archiving részlegének marketingigazgatója.
–„Annak, hogy miért vall kudarcot számos vállalati tartalomkezelési kezdeményezés, az az egyik oka, hogy az ECM-funkciók nem integrálódnak jól az információfeldolgozó munkatársak által használt üzleti alkalmazások közé. Az EMC My Documentum termékcsaládjával a felhasználók transzparens módon férhetnek hozzá a Documentum által nyújtott tartalomszolgáltatásokhoz. Ahogy egyre több dolgozó védi, tárolja és felügyeli tartalmait a Documentum rendszeren belül, úgy tud az IT-szervezet egyre jobban megfelelni az archiválással, megőrzéssel, szabályozással és megfeleléssel kapcsolatos követelményeknek.” – Melissa Webster, az IDC Content and Media Digital Technologies programjáért felelős alelnöke.
A mai üzleti felhasználók elvárják, hogy éjjel-nappal hozzáférjenek az információkhoz, azonban nem akarják az idejüket vesztegetni azzal, hogy több alkalmazás között keresgéljenek, vagy új eszközöket tanuljanak meg. Az általánosan használt eszközök – például a Microsoft Outlook, Microsoft Windows Explorer, Microsoft SharePoint – integrációjával a My Documentum termékcsalád minden asztali rendszerre kiterjeszti a kifinomult ECM-funkciók előnyeit, így az IT-szervezetek elfogadottabbá tehetik a megoldást az információ-feldolgozó munkatársak számára és javíthatják a Documentum megoldás megtérülését.
EMC My Documentum termékcsalád
- EMC My Documentum for Outlook – az e-mailek és csatolmányok az Outlook natív felületén található szolgáltatások, menük és eszköztárak teljeskörü használatával iktathatók, tárolhatók, kereshetők és felügyelhetők a Documentum tárban. A My Documentum for Outlook legújabb kiadásának jellemzői:
- Szorosabb integráció az Outlook menükkel, eszköztárakkal, keresési és mappastruktúrákkal a gyorsabb megtanulhatóság érdekében. A felhasználók egyszerüen áthúzhatják a leveleket és a csatolmányokat az adattár mappáiba és közvetlenül az Outlook felületéről adhatják meg a tulajdonságokat, jogosultságokat, verziókat és helyeket.
- Használati tökéletesítések, például az Outlook szabályok támogatása a tartalomimportálásnál és egylépéses küldési-mentési müvelet.
- A tár offline elérése, és újracsatlakozáskor a változások automatikus szinkronizálása.
- [%TAB%] EMC My Documentum for SharePoint – zökkenőmentes, közvetlen hozzáférést nyújt a Documentum tárban kezelt tartalomhoz a SharePoint felhasználói felületén keresztül. Az ügyfelek egyszerüen bővíthetik a SharePoint kezelőfelületét a Documentum-specifikus funkciókkal a virtuális dokumentumok, életciklusok és átadások kezeléséhez, valamint használhatják a fejlett keresési szolgáltatásokat a Documentum könyvtárakban is.
- [%TAB%] EMC My Documentum for Desktop – biztosítja a Documentum tárban tárolt tartalom elérését, mentését és védelmét a Windows Explorer, az Apple Macintosh Finder és a Microsoft Office programok használatával. A My Documentum for Desktop legújabb kiadása nagyobb teljesítményt és jobb méretezhetőséget kínál.
- [%TAB%]EMC My Documentum Offline – új, egyszerüsített klinesprogram a mobil felhasználók számára, hogy elérhessék a leggyakrabban használt tartalmak legfrissebb változatát akkor is, ha nem csatlakoznak a Documentum tárhoz. A tartalom előfizethető, módosítható és törölhető offline állapotban is, az újracsatlakozáskor pedig automatikusan szinkronizálódik. A My Documentum Offline teljesen integráltan müködik a Microsoft Windowszal.
–„Az EMC My Documentum termékcsalád az asztali alkalmazások kényelmét és ismerős használatát egyesíti a Documentum EMC teljesítményével. Az üzleti felhasználók úgy dolgozhatnak, ahogy az a legjobban megfelel számukra. – offline vagy online –, anélkül, hogy oktatásra volna szükségük. Mostantól a cég minden dolgozója kiaknázhatja a Documentum EMC által nyújtott magasabb szintü biztonság és jobb felügyelet előnyeit” – Whitney Tidmarsh, az EMC Content Management and Archiving részlegének marketingigazgatója.
–„Annak, hogy miért vall kudarcot számos vállalati tartalomkezelési kezdeményezés, az az egyik oka, hogy az ECM-funkciók nem integrálódnak jól az információfeldolgozó munkatársak által használt üzleti alkalmazások közé. Az EMC My Documentum termékcsaládjával a felhasználók transzparens módon férhetnek hozzá a Documentum által nyújtott tartalomszolgáltatásokhoz. Ahogy egyre több dolgozó védi, tárolja és felügyeli tartalmait a Documentum rendszeren belül, úgy tud az IT-szervezet egyre jobban megfelelni az archiválással, megőrzéssel, szabályozással és megfeleléssel kapcsolatos követelményeknek.” – Melissa Webster, az IDC Content and Media Digital Technologies programjáért felelős alelnöke.