Szerver/Üzlet
business_guru - 2009-11-16
Az Asus növelni szeretné világpiaci részesedését a notebook piacon és ennek egyik módját konkurens cégek, mint a Toshiba notebook gyártó részlegének felvásárlásában látja...
Az Asus növelni szeretné világpiaci részesedését a notebook piacon és ennek egyik módját konkurens cégek, mint a Toshiba notebook gyártó részlegének felvásárlásában látja…
Az Asus egy rendkívül innovatív cég és a
A kínai nyelvü Commerical Times lap jelentése szerint az Asus 2011-re szeretne az első három helyezett közt szerepelni a notebook gyártók sorában. A lap értesülései szerint továbbá az Asus a Toshiba notebook gyártó részlege felé kacsingat. Ez első hallásra fura egy olyan cégtől, melynél rendszerint a növekedés és piaci sikeresség alappillérét a folyamatos innováció és fejlesztések jelentik. Meglehet a cég elért egy olyan szakaszba, főképp a jelen gazdasági viszonyok közt amikor kifizetődőbb egyszerüen új piacot venni, egy konkurens cég egyes részlegeinek megvásárlásával, vagy valamilyen fúzióval.
Mindenesetre ha a rebesgetett Toshba vásárlás ténylegesen megvalósul akkor a két cég együttes erejével már nagyon is valós elképzelés a 2011-es harmadik helyezés. Döntés vagy konkrét vásárlási ajánlat még nincs így azt sem tudni tényleg lesz e ilyen tranzakció, de érdekes lehetőségekre mutat rá az elképzelés.
Az Asus egy rendkívül innovatív cég és a
netbook
piacot is az Asus nyitotta meg, azonban a versenytársak megjelenésével folyamatosan csökkent a cég profitja. Az Asus jelenleg elég messze van az első három notebook gyártótól piaci részesedést tekintve és kimutatástól függően az ötödik vagy hetedik helyet foglalja el. A cég természetesen ezen változtatni szeretne, melynek egyik módja a konkurensek megvásárlása.
A kínai nyelvü Commerical Times lap jelentése szerint az Asus 2011-re szeretne az első három helyezett közt szerepelni a notebook gyártók sorában. A lap értesülései szerint továbbá az Asus a Toshiba notebook gyártó részlege felé kacsingat. Ez első hallásra fura egy olyan cégtől, melynél rendszerint a növekedés és piaci sikeresség alappillérét a folyamatos innováció és fejlesztések jelentik. Meglehet a cég elért egy olyan szakaszba, főképp a jelen gazdasági viszonyok közt amikor kifizetődőbb egyszerüen új piacot venni, egy konkurens cég egyes részlegeinek megvásárlásával, vagy valamilyen fúzióval.
Mindenesetre ha a rebesgetett Toshba vásárlás ténylegesen megvalósul akkor a két cég együttes erejével már nagyon is valós elképzelés a 2011-es harmadik helyezés. Döntés vagy konkrét vásárlási ajánlat még nincs így azt sem tudni tényleg lesz e ilyen tranzakció, de érdekes lehetőségekre mutat rá az elképzelés.