Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_c1n9jfr74bhbicli9dnamor9c0, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - Magyar cégek fejlesztései a Cisco contact center megoldásához

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
business_guru - 2009-10-01

A közös fejlesztés keretében a TC&C világviszonylatban is egyedülálló, Carin nevü egységes hívásrögzítÅ? megoldása, illetve a Nextent innovatív Voice Miner hangbányászati rendszere...

A közös fejlesztés keretében a TC&C világviszonylatban is egyedülálló, Carin[%ITALIC%] nevü egységes hívásrögzítő megoldásának, illetve a Nextent innovatív [%ITALIC%]Voice Miner névre keresztelt hangbányászati rendszerének szerves integrációja valósult meg a Cisco egységes kommunikációs környezetében…

 
A TC&C jelenleg a Cisco egyetlen olyan magyarországi partnere, amely a cég globális technológiai fejlesztéseiben is részt vesz  a Cisco Developer Network, Solution Developer partnereként.
 
A Cisco nemcsak a saját kutatás-fejlesztési programjaira fordít világszinten is kimagaslóan nagy figyelmet és erőforrásokat, hanem partnereivel is szorosan együttmüködik e téren. Különösen büszke vagyok arra, hogy magyar cégek ilyen magas szinten müködnek együtt a Ciscóval, és megoldásukkal értéknövelő módon egészítik ki termékportfoliónkat. ” – mondta György László, a Cisco Magyarország ügyvezető igazgatója.
 
Adatbányászatból „hangbányászat”: Voice Miner
 
Az innováció-díjas Voice Miner rendszer érzelem és beszédfelismerést végez a legmodernebb beszédjel-feldolgozási és érzelemdetektálási technológiák felhasználásával. A Voice Miner különlegessége, hogy értékes üzleti információkat állít elő a telefonbeszélgetések digitálisan rögzített hanganyagaiból, amely terület eddig elemzési szempontból elérhetetlen volt.
 
A Nextent és a TC&C együttmüködésével kifejlesztett integrált megoldásban a Carin hívásrögzítő rendszer által rögzített felvételek közvetlenül bekerülnek a Voice Miner adatfeldolgozó moduljába, ahol azonnal feldolgozásra kerülnek. Miközben a Voice Miner az adatokat elemzi, a hanganyagok eredetije továbbra is elérhető a hívásrögzítő rendszerben. Az integrált megoldás további előnye, hogy a Carin hangrögzítő megoldással rendelkező cégeknek nem szükséges a bevezetés során a Voice Miner interfészt kialakítani.
 
Az integrált megoldás elsősorban a vállalatok ügyfélmegtartási stratégiáit segíti. A modell a kommunikáció során feltárt, az ügyfélelvándorlásra utaló szavak és a beszélő felek érzelmi ingadozásai alapján előre jelzi az ügyfelek valószínüsíthető szerződésbontását vagy szolgáltató váltását. A Voice Miner a már meglévő elvándorlás-jelző modellek pontosságát is fokozza, növeli hatékonyságukat.
 
 
A rendszer másik fontos funkciója az értékesítés üzleti intelligenciával való támogatása. A
szoftver
képes jelezni, hogy milyen valószínüséggel várható értékesítés egy adott ügyféllel történt beszélgetés után. A Voice Miner elemzésen alapuló sikerességi előrejelzés szerint minden egyes rögzített beszélgetéshez sikerességi valószínüség rendelhető, amelyek felhasználásával eredményorientált marketing és értékesítési stratégia alakítható ki.
 
Hívásrögzítés – Cisco egységes kommunikációs környezetben
 
A többszörösen díjazott Carin hívásrögzítő megoldást contact centerekben, pénzügyi intézményeknél, kormányzati szerveknél és egyéb vállalatoknál, szervezeteknél használják. A beszélgetésrögzítési funkciót általában minőségbiztosítás, törvényi szabályozásnak történő megfelelés vagy belső vállalati előírások miatt alkalmazzák. A Carin rendszer több mint 5 éve rendelkezik a Cisco Compatible minősítéssel, amely hazai viszonylatban egyedülálló, de a nemzetközi piacon is csak néhány ilyen termék található.
 
A Cisco rendszereivel való kompatibilitás lehetőséget teremtett a TC&C számára, hogy világszerte számos nagyvállalatnál és intézménynél vezesse be megoldását Cisco kommunikációs környezetben.
A TC&C budapesti központja, valamint egyesült államokbeli, svédországi és romániai irodái segítségével olyan ügyfeleket tudhat magáénak, mint a legnagyobb hazai bankok, áramszolgáltatók, a svéd államadósság-kezelő központ, az USA egyik legnagyobb kormányzati beszállítója, a MasterCard vagy az Adecco.
 
A nemzetközi trendekkel összhangban Magyarországon is egyre nagyobb teret hódítanak az egységes kommunikációs platformra épülő ügyfélszolgálati és contact center megoldások. A Cisco, mint a világ egyik vezető contact center megoldás szállítója hazánkban is számos referenciával rendelkezik.

Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_c1n9jfr74bhbicli9dnamor9c0, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0