Szerver/Üzlet
business_guru - 2009-08-05
A vállalatcsoport ismertette a piaci rést jelentÅ? Folyamatos Változásban LévÅ? Vállalatok elérésére szolgáló közös CODA és Agresso koordinált nemzetközi stratégiáját...
A Unit 4 Agresso, az állami és a versenyszférában müködő szervezetek üzleti szoftvereinek egyik vezető nemzetközi szállítója, bemutatta az Agresso és a CODA új, egységes, nemzetközi piacra lépési stratégiáját. A vállalatcsoport célja, hogy a folyamatos változásban lévő vállalatok (Businesses Living IN Change – BLINC) üzleti szoftvereinek első számú szállítójává váljon. Az új piacra lépési stratégia középpontjába a cég két legjelentősebb márkája, a CODA és az Agresso újrapozícionálását helyezte. Ez egy olyan tiszta és jól megkülönböztethető pozíciót biztosít a vállalatcsoport számára, amely a közepes- és nagyvállalatok számára kínált erősebb szoftver-portfólió segítségével újabb lendületet kap ebben a gyorsan növő horizontális piaci szegmensben.
Ton Dobbe, a Unit 4 Agresso termékmarketing részlegének alelnöke ezzel kapcsolatban elmondta: „Folyamatos sikereink titka azon képességünkben rejlik, amelynek segítségével kombináljuk erősségeinket a szakértelmünkkel, és megkülönböztetjük magunkat a piacon. Piacra lépési stratégiánk már alapjaiban is különbözik piaci versenytársainkétól, mivel célpiacunkat nem vertikálisan, hanem bizonyos karakterisztikák alapján szegmentáljuk. Minden olyan szervezet a célcsoportunkba tartozik, amelyek életében olyan szélsőséges mértékü változások történnek, mint például egy újjászervezés, felvásárlás vagy összeolvadás, változások a törvényi és szabályozási rendszerben, vagy ha meg kell felelni a részvényesek megváltozott elvárásainak. Ezek a változások és igények az üzleti informatikai rendszer kulcsfontosságú elemeinek folyamatos kiigazítását, újratervezését és integrációját teszik szükségessé.”