Szerver/Üzlet
business_guru - 2009-05-12
A SMART Technologies termékkategórián belüli részesedése 50,2 százalék volt 2009 elsÅ? negyedévében, amely három százalékponttal magasabb, mint az elÅ?zÅ?zÅ? negyedéves adat...
A SMART több interaktív táblát értékesített, mint összes versenytársa együttvéve. A cég pozíciói valamennyi földrajzi régióban erősek. Az Egyesült Államokban 61,1 százalék volt a SMART részesedése, három százalékponttal több mint 2008 negyedik negyedévében. Észak- és Dél-Amerikában együttesen 61,8 százalékos részesedést könyvelhet el a SMART Technologies. Az Ázsiából és a Csendes-óceán térségéből álló régióban az előző negyedévhez képest 12,5 százalékkal nőtt a cég részesedése, így itt az interaktív tábla eladások 32,1 százaléka füződik a SMART nevéhez. Az Egyesült Királyságban 9,1 százalékos növekedés után 62,3 százalék a kanadai cég részesedése. A hazánkat is magában foglaló EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) a SMART továbbra is 39 százalékos részesedéssel vezeti az interaktív táblák piacát. Az adatok a Futuresource Consulting nevü vezető elemző cégtől származnak, mely immár nyolc éve gyüjti az interaktív táblák eladási adatait.
A SMART vezető pozíciója az Egyesült Államokban különösen figyelemre méltó annak tükrében, hogy az USA jelenleg a világ legnagyobb interaktív tábla vásárlója. A Futuresource szerint az USÁ-ban közel 275 ezer interaktív táblát értékesítenek 2009-ben, ami az eddigi legnagyobb éves előrejelzés. Az országban az első negyedév során eladott interaktív táblák száma több mint 56 ezer, amely körülbelül 10 százalékos növekedést jelent 2008 negyedik negyedévéhez képest. Ebből a SMART közel 34000-et értékesített.
A SMART ez idáig 175 országban összesen 1,2 millió SMART Board interaktív táblát értékesített, így világszerte több mint 20 millió tanuló élvezheti a technológiát.
„Az idei év első negyedévének eredménye újból megerősíti, hogy a SMART egyértelmüen az interaktív táblák piacának vezető szereplője” – mondta Nancy Knowlton, a SMART vezérigazgatója. „Ezek az eredmények tükrözik elhivatottságunkat, hogy még innovatívabb termékeket fejlesszünk ki, amelyek pozitív hatással vannak vásárlóink életére.”