Szerver/Üzlet
business_guru - 2009-03-13
A Kingston Technology Corporation, a világ legnagyobb független memóriagyártó vállalata bejelentette, hogy 2008-ban rekordnagyságú, 41%-os növekedést ért el az elÅ?zÅ? éves forgalmához képest...
A Kingston Technology Corporation, a világ legnagyobb független memóriagyártó vállalata bejelentette, hogy 2008-ban rekordnagyságú, 41%-os növekedést ért el az előző éves forgalmához képest.
A túlkínálat, az átlagos értékesítési árak visszaesése és a memóriaiparban is gyenge évet hozó gazdasági visszaesés ellenére, a Kingston jelentősen növelte piaci részesedését a
„A Kingston 2008-as teljesítményére ugyanúgy hatással volt az ipari visszaesés és a memóriapiac telítettsége, mint a versenytársakéra. Erős anyagi hátterünk és jelentős készpénztartalékaink lehetővé tették, hogy továbbra is rugalmasak és aktívak maradjunk, így képesek vagyunk alkalmazkodni az állandóan változó piaci helyzethez. A gazdaság jelenlegi állapotát tekintve szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy ilyen stabil a pozíciónk” – mondta John Tu, a Kingston elnök, társalapítója.
„Mindig is a hatékonyság javítását tartottuk szem előtt, erre még inkább szükségünk volt ezekben a nehéz időkben”[%ITALIC%] – mondta David Sun, a Kingston társalapítója. [%ITALIC%]„A vihar még nem ült el, de mi továbbra is előre haladunk. Mivel az alkalmazottaink ugyanolyan elszántak, mint John és jómagam, és mert a partnereink, forgalmazóink valamint vásárlóink folyamatos támogatását élvezhetjük, úgy érezzük, minden jól fog alakulni” – tette hozzá David Sun.
Az összbevétel visszaesése ellenére, a Kingston által leszállított termékek száma jelentősen megnőtt minden kategóriában: a flash-memóriák, a márkás gépekhez készült memóriák, az ipari szabványoknak megfelelő ValueRAM memóriák, valamint a fanatikus játékosok számára készülő HyperX memóriák körében egyaránt. A Kingston először 1995-ben lépte túl az egymilliárd dolláros álomhatárt a globális értékesítés mennyiségében, ezt követte 2004-ben a 2 milliárdos és 2005-ben a 3 milliárdos határ átlépése.
A túlkínálat, az átlagos értékesítési árak visszaesése és a memóriaiparban is gyenge évet hozó gazdasági visszaesés ellenére, a Kingston jelentősen növelte piaci részesedését a
DRAM
-ok és a flash-memóriák terén egyaránt. A vállalat világszintü értékesítése összesen 4 milliárd dollár bevételt hozott, ami 500 millió dolláros visszaesést jelent a 2007-es rekordbevételhez képest.
„A Kingston 2008-as teljesítményére ugyanúgy hatással volt az ipari visszaesés és a memóriapiac telítettsége, mint a versenytársakéra. Erős anyagi hátterünk és jelentős készpénztartalékaink lehetővé tették, hogy továbbra is rugalmasak és aktívak maradjunk, így képesek vagyunk alkalmazkodni az állandóan változó piaci helyzethez. A gazdaság jelenlegi állapotát tekintve szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy ilyen stabil a pozíciónk” – mondta John Tu, a Kingston elnök, társalapítója.
„Mindig is a hatékonyság javítását tartottuk szem előtt, erre még inkább szükségünk volt ezekben a nehéz időkben”[%ITALIC%] – mondta David Sun, a Kingston társalapítója. [%ITALIC%]„A vihar még nem ült el, de mi továbbra is előre haladunk. Mivel az alkalmazottaink ugyanolyan elszántak, mint John és jómagam, és mert a partnereink, forgalmazóink valamint vásárlóink folyamatos támogatását élvezhetjük, úgy érezzük, minden jól fog alakulni” – tette hozzá David Sun.
Az összbevétel visszaesése ellenére, a Kingston által leszállított termékek száma jelentősen megnőtt minden kategóriában: a flash-memóriák, a márkás gépekhez készült memóriák, az ipari szabványoknak megfelelő ValueRAM memóriák, valamint a fanatikus játékosok számára készülő HyperX memóriák körében egyaránt. A Kingston először 1995-ben lépte túl az egymilliárd dolláros álomhatárt a globális értékesítés mennyiségében, ezt követte 2004-ben a 2 milliárdos és 2005-ben a 3 milliárdos határ átlépése.