Autó
business_guru - 2008-11-26
Az LG Electronics bejelentette, hogy megállapodást írt alá, amely szerint a Formula 1 nemzetközi-, illetve technológiai partnere lesz...
Az LG Electronics bejelentette, hogy megállapodást írt alá, amely szerint a Formula 1 nemzetközi-, illetve technológiai partnere lesz.
E magas szintü együttmüködés részeként az LG kizárólagos megjelenési felületeket, valamint exkluzív marketingjogokat kap az F1 hivatalos szórakoztatóelektronikai-, mobiltelefon-, illetve adatfeldolgozó partnereként. A több évre szóló megállapodás 2009 januárjától lép életbe.
„A Formula 1 a technológiai újítások és a kiváló formatervezés vitathatatlan csúcsát képviseli, ami egybevág az LG Electronics márka jövőképével” – mondta Dermot Boden, az LG Electronics nemzetközi marketingigazgatója. – „Úgy véljük, egyetlen sportág sem képes versenyre kelni az F1 futamok izgalmával és felvillanyozó hangulatával, mi pedig ugyanilyen szenvedéllyel és energiával végezzük munkánkat az LG-nél.”
„Az LG a maga mezőnyében vezető szerepet tölt be. A csúcstechnológiai fejlesztésekben úttörő szerepet játszik, a legújabb fejlesztéseket elegáns csomagolásban tálalja, a Formula 1 pedig pontosan ugyanerről szól” – mondta Bernie Ecclestone, a Formula One Group ügyvezető igazgatója. – „A két márkának nagyon sok közös vonása van, így nagy lelkesedéssel tölt el együttmüködésünk, és érdeklődéssel várom azt is, milyen technológiai megoldásokkal járulnak majd hozzá tevékenységünkhöz.”
A Formula 1 hivatalos adatfeldolgozó partnereként az LG lesz az F1 futamok hivatalos adatfeldolgozója a versenyek helyszínén, illetve a televíziós közvetítéseknél az időmérést és az adatokat tartalmazó grafikonoknál is megjelenítik a céget. Ezen felül, a világszintü megállapodás részeként a vállalat a Formula 1 márkához kapcsolódó prémium marketingjogokból álló átfogó csomagra is szert tesz.
Dermot Boden hozzáfüzte – „Napjaink gazdasági környezetében minden szervezetnek stratégiai szempontok szerint kell kiadásait meghatároznia. Az LG-nél úgy gondoljuk, hogy semmi sem lehet fontosabb, mint hogy a márkánkba fektessünk. Miután alaposan megvizsgáltunk számos marketing és támogatási lehetőséget, biztos vagyok benne, hogy hosszú távon ez az izgalmas együttmüködés erősíti majd leginkább mindkét globális szervezet márka értékeit.”
E magas szintü együttmüködés részeként az LG kizárólagos megjelenési felületeket, valamint exkluzív marketingjogokat kap az F1 hivatalos szórakoztatóelektronikai-, mobiltelefon-, illetve adatfeldolgozó partnereként. A több évre szóló megállapodás 2009 januárjától lép életbe.
„A Formula 1 a technológiai újítások és a kiváló formatervezés vitathatatlan csúcsát képviseli, ami egybevág az LG Electronics márka jövőképével” – mondta Dermot Boden, az LG Electronics nemzetközi marketingigazgatója. – „Úgy véljük, egyetlen sportág sem képes versenyre kelni az F1 futamok izgalmával és felvillanyozó hangulatával, mi pedig ugyanilyen szenvedéllyel és energiával végezzük munkánkat az LG-nél.”
„Az LG a maga mezőnyében vezető szerepet tölt be. A csúcstechnológiai fejlesztésekben úttörő szerepet játszik, a legújabb fejlesztéseket elegáns csomagolásban tálalja, a Formula 1 pedig pontosan ugyanerről szól” – mondta Bernie Ecclestone, a Formula One Group ügyvezető igazgatója. – „A két márkának nagyon sok közös vonása van, így nagy lelkesedéssel tölt el együttmüködésünk, és érdeklődéssel várom azt is, milyen technológiai megoldásokkal járulnak majd hozzá tevékenységünkhöz.”
A Formula 1 hivatalos adatfeldolgozó partnereként az LG lesz az F1 futamok hivatalos adatfeldolgozója a versenyek helyszínén, illetve a televíziós közvetítéseknél az időmérést és az adatokat tartalmazó grafikonoknál is megjelenítik a céget. Ezen felül, a világszintü megállapodás részeként a vállalat a Formula 1 márkához kapcsolódó prémium marketingjogokból álló átfogó csomagra is szert tesz.
Dermot Boden hozzáfüzte – „Napjaink gazdasági környezetében minden szervezetnek stratégiai szempontok szerint kell kiadásait meghatároznia. Az LG-nél úgy gondoljuk, hogy semmi sem lehet fontosabb, mint hogy a márkánkba fektessünk. Miután alaposan megvizsgáltunk számos marketing és támogatási lehetőséget, biztos vagyok benne, hogy hosszú távon ez az izgalmas együttmüködés erősíti majd leginkább mindkét globális szervezet márka értékeit.”