Szerver/Üzlet
Sulaki - 2008-10-13
JelentÅ?sen növelte nyomtatóival a Samsung Electronics a piaci részesedését 2008 második negyedévében is. Sikereinek további erÅ?sítéséhez a vállalat jelentÅ?s befektetéseket eszközöl többek között a munkaerÅ? és marketing területén. Ugyanakkor fejlesztéseivel olyan megoldásokat kínál a felhasználóknak, amelyekkel ga
Jelentősen növelte nyomtatóival a Samsung Electronics a piaci részesedését 2008 második negyedévében is. Sikereinek további erősítéséhez a vállalat jelentős befektetéseket eszközöl többek között a munkaerő és marketing területén. Ugyanakkor fejlesztéseivel olyan megoldásokat kínál a felhasználóknak, amelyekkel gazdaságosabbá és gyorsabbá válhatnak az irodai munkák.
Új IT termékeinek sikeres bevezetésével - csak az elmúlt hónapokban hat új nyomtató típus került a boltokba – a Samsung Electronics számos európai országban ért el vezető szerepet a Samsung Electronics 2008. második negyed évében, amelyet az IDC Hardcopy Peripherals Market Tracker elemzése is alátámaszt. A dél – koreai vállalat első az A4
„A Samsung Electronics új termékei, szolgáltatásai folyamatosan alkalmazkodnak az állandóan változó irodai igényekhez. Ennek köszönhető az, hogy megkerülhetetlen piaci tényezővé vált az irodai nyomtatókat gyártó vállalatok között.” – hangsúlyozta Phil Sargeant, az IDC európai nyomtató és multifunkciós kiegészítők kutatási elemzője.
A Samsung Electronics a jövőben is kiemelt szerepet szán az innovációnak és ezen belül a minél szélesebb termék kínálat megteremtésének. A világ legkisebb színes lézer nyomtatójától kezdve a leggyorsabb A4 digitális MFP-ig, a Samsung Electronics számtalan újdonsággal szolgálja ki a felhasználók igényeit, szem előtt tartva az irodai alkalmazásokban a gyorsabb, könnyebb és gazdaságosabb munkamenet biztosítását.
A vállalat fejlődési céljait segíti elő a most induló „Ctrl+P” kampány is, amely 16 országban köztük Európában az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Hollandiában, Belgiumban, Spanyolországban, Svédországban, Finnországban és Lengyelországban fut majd.
A lassuló európai gazdasági környezetben a vállalatokon belül a költségek csökkentése áll a fókuszban. A megfelelő nyomtatók használata is lehetőséget kínál a takarékosságra. A ’Ctrl+P’ kampány arra világít rá, hogyan lehet a Samsung Electronics nyomtatókkal úgy védeni a környezetet, illetve pénzt spórolni, hogy az nem megy a megbízhatóság rovására.
„A Samsung Electronics nyomtatási megoldásai kiválóan illeszkednek a felhasználók igényeihez. Épp ezért olyan gondolatot kerestünk a kampányunkhoz, amely kifejezi, mennyire egyszerü a cégek számára a nyomtatási költségeiket, energiáikat kontroll alatt tartani. Ekkor jutottunk el a Ctrl+P szlogenhez.” – fejtette ki Garahm Long a Samsung Electronics európai nyomtató részlegének alelnöke.
A Samsung Electronics távolabbi céljai között a lézernyomtatók piacának meghódítása áll, amelyen a vezető márkává kíván válni 2013-ra. Ennek elérése érdekében, globális szinten jelentős befektetéseket eszközöl, többek között a munkaerő és marketing területén.
Új IT termékeinek sikeres bevezetésével - csak az elmúlt hónapokban hat új nyomtató típus került a boltokba – a Samsung Electronics számos európai országban ért el vezető szerepet a Samsung Electronics 2008. második negyed évében, amelyet az IDC Hardcopy Peripherals Market Tracker elemzése is alátámaszt. A dél – koreai vállalat első az A4
mono
lézer multifunkciós nyomtatók piacán (MFP) Bulgáriában (30%-os piaci részesedés), Magyarországon (34%-os piaci részesedés) és Olaszországban (41%-os piaci részesedés). Ugyancsak vezető szerepet tudhat magának az A4-es színes lézer multifunkciósok közt Ausztriában (37%-os piaci részesedés), Belgiumban (36%-os piaci részesedés), Bulgáriában (45%-os piaci részesedés), a Cseh Köztársaságban (44%-os piaci részesedés), Olaszországban (47%-os piaci részesedés) és az Egyesült Királyságban (46%-os piaci részesedés). Ezek mellett a Samsung Electronics A4-es színes lézer nyomtatói 60 százalékos piaci részesedéssel bírnak Bulgáriában.
„A Samsung Electronics új termékei, szolgáltatásai folyamatosan alkalmazkodnak az állandóan változó irodai igényekhez. Ennek köszönhető az, hogy megkerülhetetlen piaci tényezővé vált az irodai nyomtatókat gyártó vállalatok között.” – hangsúlyozta Phil Sargeant, az IDC európai nyomtató és multifunkciós kiegészítők kutatási elemzője.
A Samsung Electronics a jövőben is kiemelt szerepet szán az innovációnak és ezen belül a minél szélesebb termék kínálat megteremtésének. A világ legkisebb színes lézer nyomtatójától kezdve a leggyorsabb A4 digitális MFP-ig, a Samsung Electronics számtalan újdonsággal szolgálja ki a felhasználók igényeit, szem előtt tartva az irodai alkalmazásokban a gyorsabb, könnyebb és gazdaságosabb munkamenet biztosítását.
A vállalat fejlődési céljait segíti elő a most induló „Ctrl+P” kampány is, amely 16 országban köztük Európában az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Hollandiában, Belgiumban, Spanyolországban, Svédországban, Finnországban és Lengyelországban fut majd.
A lassuló európai gazdasági környezetben a vállalatokon belül a költségek csökkentése áll a fókuszban. A megfelelő nyomtatók használata is lehetőséget kínál a takarékosságra. A ’Ctrl+P’ kampány arra világít rá, hogyan lehet a Samsung Electronics nyomtatókkal úgy védeni a környezetet, illetve pénzt spórolni, hogy az nem megy a megbízhatóság rovására.
„A Samsung Electronics nyomtatási megoldásai kiválóan illeszkednek a felhasználók igényeihez. Épp ezért olyan gondolatot kerestünk a kampányunkhoz, amely kifejezi, mennyire egyszerü a cégek számára a nyomtatási költségeiket, energiáikat kontroll alatt tartani. Ekkor jutottunk el a Ctrl+P szlogenhez.” – fejtette ki Garahm Long a Samsung Electronics európai nyomtató részlegének alelnöke.
A Samsung Electronics távolabbi céljai között a lézernyomtatók piacának meghódítása áll, amelyen a vezető márkává kíván válni 2013-ra. Ennek elérése érdekében, globális szinten jelentős befektetéseket eszközöl, többek között a munkaerő és marketing területén.