Szerver/Üzlet
MaxRay - 2007-05-16
A T-Online és a T-Mobile, hazánk legnagyobb internet- ill. mobiltelefon-szolgáltatója a Google-lal, közös sajtótájékoztatón jelentette be a három cég együttmüködésétâ?¦
A T-Online és a T-Mobile, hazánk legnagyobb internet- ill. mobiltelefon-szolgáltatója a Google-lal, közös sajtótájékoztatón jelentette be a három cég együttmüködését…
A T-Online, az [origo] tulajdonosa és a világ legnépszerübb keresőmotorját kifejlesztő Google megállapodott abban, hogy az egyik legnépszerübb magyar online portál, az [origo] keresője, az OK.hu 2007. május 10-től a Google technológiáját alkalmazza. Újdonság az oldalon, hogy az OK.hu saját – kék mezőben látható –hirdetései alatt és alul, az automatikus találatok alatt a Google AdWords szponzorált találati eredményei is megjelennek.
Az OK.hu a szabadszavas és a képkeresőn kívül egy sor egyéb szolgáltatással segíti a felhasználókat. A kereső képes olyan adatbázisokban is kutatni, amelyek nem a megszokott weboldalakon érhetők el, ezekbe a hagyományos webkeresők nem „látnak bele". Az OK.hu így számos saját szolgáltatással rendelkezik – szótár, térkép, vásárlás, apróhirdetés, az [origo] teljes cikkarchívuma, linktár –, amelyekben egy kattintásra van a keresett válasz. Továbbá az alkotók integrálták az Országos Széchenyi Könyvtár teljes, sokszázezres adatbázisára épülő, és a magyar nyelvü Wikipedián való közvetlen keresést is.
A Google és a T-Online azon dolgoznak, hogy a keresés hibátlanul müködjön az egyik leglátogatottabb magyar webhelyen. A T-Online a jelenlegi megállapodást új mérföldkőnek tekinti a két cég kapcsolatában. Ez összhangban áll a cég azon törekvésével, hogy mindig a legjobb és leginnovatívabb szolgáltatásokat nyújtsa ügyfeleinek.
Az OK.hu továbbfejlesztésével a legnagyobb, közel 4,5 millió ügyféllel rendelkező hazai mobilszolgáltató, a T-Mobile is lecseréli web’n’walk szolgáltatásának keresőmotorját a Google technológiájára. A Google és a T-Mobile stratégiai együttmüködésének köszönhetően az egy éve indított web’n’walk szolgáltatás – amelynek segítségével a mobiltelefonon is elérhetővé vált a teljes világháló – használata még könnyebb lesz a már jelenleg is több tízezer felhasználó számára.
Az ügyfelek kényelmét szolgáló, innovatív szolgáltatások bevezetésében élenjáró T-Mobile elkötelezett a mobil szélessávú szolgáltatások elterjesztésében; a magyar piacon többek közt elsőként vezette be a gyors mobilinternetezést lehetővé tévő
A T-Online, az [origo] tulajdonosa és a világ legnépszerübb keresőmotorját kifejlesztő Google megállapodott abban, hogy az egyik legnépszerübb magyar online portál, az [origo] keresője, az OK.hu 2007. május 10-től a Google technológiáját alkalmazza. Újdonság az oldalon, hogy az OK.hu saját – kék mezőben látható –hirdetései alatt és alul, az automatikus találatok alatt a Google AdWords szponzorált találati eredményei is megjelennek.
Az OK.hu a szabadszavas és a képkeresőn kívül egy sor egyéb szolgáltatással segíti a felhasználókat. A kereső képes olyan adatbázisokban is kutatni, amelyek nem a megszokott weboldalakon érhetők el, ezekbe a hagyományos webkeresők nem „látnak bele". Az OK.hu így számos saját szolgáltatással rendelkezik – szótár, térkép, vásárlás, apróhirdetés, az [origo] teljes cikkarchívuma, linktár –, amelyekben egy kattintásra van a keresett válasz. Továbbá az alkotók integrálták az Országos Széchenyi Könyvtár teljes, sokszázezres adatbázisára épülő, és a magyar nyelvü Wikipedián való közvetlen keresést is.
A Google és a T-Online azon dolgoznak, hogy a keresés hibátlanul müködjön az egyik leglátogatottabb magyar webhelyen. A T-Online a jelenlegi megállapodást új mérföldkőnek tekinti a két cég kapcsolatában. Ez összhangban áll a cég azon törekvésével, hogy mindig a legjobb és leginnovatívabb szolgáltatásokat nyújtsa ügyfeleinek.
Az OK.hu továbbfejlesztésével a legnagyobb, közel 4,5 millió ügyféllel rendelkező hazai mobilszolgáltató, a T-Mobile is lecseréli web’n’walk szolgáltatásának keresőmotorját a Google technológiájára. A Google és a T-Mobile stratégiai együttmüködésének köszönhetően az egy éve indított web’n’walk szolgáltatás – amelynek segítségével a mobiltelefonon is elérhetővé vált a teljes világháló – használata még könnyebb lesz a már jelenleg is több tízezer felhasználó számára.
Az ügyfelek kényelmét szolgáló, innovatív szolgáltatások bevezetésében élenjáró T-Mobile elkötelezett a mobil szélessávú szolgáltatások elterjesztésében; a magyar piacon többek közt elsőként vezette be a gyors mobilinternetezést lehetővé tévő
3G
és
HSDPA
szolgáltatásokat. A mobiltelefon egyre meghatározóbb az internetes információkeresésben, melyben a Google alkalmazása kiemelt szerepet kaphat, ugyanis nemzetközi tapasztalatok szerint használata a web’n’walkon jelentősen növeli a keresések számát.